Review : Demachiant nutritiv pentru ochi Elmiplant

luni, martie 19, 2012 bydee-make-up 8 Comments


Hello ladies,

Pentru postarea de astazi, am decis sa va prezint, parerea mea despre demachiantul nutritiv  pentru ochi de la Elmiplant. Am ales produsele lor pentru ca de obicei, daca folosesc un produs de la o anumita firma si imi place, atunci cu siguranta voi cumpara si altceva, daca nu….imi pare rau, m-au pierdut.
Asa s-a intamplat si acum, imi place foarte mult gama Cellulight si am decis ca ar fi cazul sa mai experimentez cate ceva. Am ales demachiantul pentru ochi si datorita mentiunii de pe ambalaj – fara parabeni J

Produsul arata cam asa:



Ce spune producatorul:

Curata zona delicata a ochilor cu o combinatie hranitoare de ingrediente active naturale!
Proteinele din Bumbac hranesc eficient genele si reduc iritatiile pielii, in timp ce Vitamina B5 reda elasticitatea pielii.
Actiune: Formula nutritiva indeparteaza eficient machiajul din zona delicata a ochilor, fara a provoca iritatii.

Parerea mea:

Pentru mine, un aspect foarte important pe langa “puterea de curatare” este si delicatetea demachiantului. La acest capitol nu am fost foarte multumita pentru ca m-au usturat putin ochii in urma utilizarii. La capitolul eficienta i-as da un 8.5 pentru ca trebuie insistat putin daca esti machiata mai puternic. Are o consistenta usoara, nu lasa tenul gras si pentru asta are un plus din partea mea.
Cantitatea mi se pare suficienta pentru un demachiant de ochi, avand 125 ml.
Valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Pretul este foarte acceptabil 10-14 lei, in functie de magazine/promotie.
Are un parfum delicat, floral.
Imi place ca cei de la Elmiplant stiu sa isi promoveze foarte bine produsele si ofera mereu diverse pachete promotionale si reduceri.
Nota pe care i-o dau este un 9.
Daca l-as mai cumpara? Probabil, dar intre timp voi continua sa caut un demachiant care sa ma multumeasca pe deplin.

Voi ati folosit acest demachiant?
Ce parere ati avut?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

8 comentarii:

  1. eu am folosit lotiunea demachianta si tonicul din aceasta gama...in afara de miros, nu m-a impresionat nimic..ar trebui sa incerci demachiantul bifazic de la Balea sau de la Farmec..sunt sigura ca o sa iti placa...kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-a placut deloc...in primul rand ca ma usturau ochii de la el, iar eu nu am ochii f.sensibili, iar in al doilea rand nu mi-a placut deloc cum curata. Trebuia sa insist bine bine si oricum la sfarsit tot nu curata perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yap...am avut si mai bune dar si mai rele ;))
    Oare i-am dat o nota prea mare? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu l-am incercat.Eu folosesc ori gama Gerovital ori cea de la Byphasse de care sunt super multumita.Cantitate si calitate la super pret. Cel putin pentru mine. :)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am avut si eu, insa nu ne-am inteles :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...nu e un produs extraordinar, dar avand in vedere ca nu am ochii sensibili nu m-a deranjat foarte tare. Oricum, sunt in cautarea demachiantului perfect ;)):*

    RăspundețiȘtergere
  7. Il am pe cel de la Farmec si sunt foarte multumita de el!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am incercat, dar niciodata nu e prea tarziu ;)):*

    RăspundețiȘtergere