NOTD: Oja Ga-De nr. 276 - Review & Swatch

miercuri, martie 07, 2012 bydee-make-up 4 Comments

Hello ladies,

Saptamana aceasta am ales sa port o oja aurie, sperand sa atrag soarele si pe la noi prin zona si cred ca am reusit ;)).
Imi plac ojele de la Ga-De in principal pentru rezistenta lor si spre exemplificare pentru postarea de astazi pozele sunt facute dupa 4 zile de purtare.




Din pacate pozele nu reflecta in totalitate intensitatea culorii, este un auriu cu irizatii argintii.


Producatorul se "lauda" cu urmatoarele performante:
- o formula extrem de sofisticata, cu calitati cosmetice avansate;
- purtare exceptionala;
- rezistenta indelungata;
- luciu puternic;
- putere mare de acoperire;
- o aplicare usoara;
- culori clasice si trendy.

Parerea mea:
- este un lac de unghii care are o rezistenta indelungata si cu un luciu puternic, imi place sclipiciul care ii da o nota vesela si draguta;
- are o pensula care permite o aplicare precisa;
- se usuca destul de repede si un mare plus i-l ofer este pentru ca desi o am de ceva vreme, nu s-a ingrosat, nu lasa dare desi am consumat aproximativ jumatate din sticluta;
- cantitate 13 ml;
- pret aproximativ 20 lei.
- singurul minus care i-l ofer este la putere de acoperire, eu am aplicat doua straturi dar cred ca putem sa mai aplic unul fara proleme.

Ati folosit produse Ga-De?
Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

4 comentarii: