TAG: Cat costa fata ta?

luni, martie 26, 2012 bydee-make-up 4 Comments


Hello girls,

            Alina lui Brumarel  s-a gandit si la mine in momentul in care a completat acest tag si ii multumesc mult pe aceasta cale pentru ca este primul articol de acest gen pe care il scriu.
            Nu sunt o persoana care sa foloseasca foarte multe produse de make-up pentru machiajul zilnic, v-am si prezentat intr-o postare machiajul care il prefer, asa ca lista mea nu va fi una foarte spectaculoasa si nici rezultatul final cu multe zerouri ;))


           Am citit pe mai multe bloguri despre Gelul purificator pentru spalarea tenului Tea Tree & Rosemary de la Oriflame, asa ca l-am achizitionat si eu si a intrat in rutina mea zilnica, avand un pret de aproximativ 14 lei.

            Dupa curatatrea tenului, urmeaza hidratarea pentru care folosesc urmatoarele produse:
-         Crema de fata hidratanta Oxygen Boost – Oriflame – 20 lei;
-         Balsam Aqua-Rhythm pentru zona ochilor – Oriflame – 20 lei.
      
Iar acum trecem la partea de make-up:
-         Fond de ten Oxigen Boost – Oriflame – 20 lei;
-         Anticearcan Oriflame Beauty – Gold – 8 lei, din pacate nu mi se pare foarte eficient dar daca l-am achizitionat…
-         Creion sprancene Oriflame – Brown  - 7 lei;
-         Creion ochi Luxurious Revlon – 14 lei;
-         Mascara Wonder Lash Intense – Oriflame – 10 lei;
-         Pentru zilele in care sunt mai “palida” folosesc bronzer Ga-De  - nuanta 66 fie pe toata fata, fie pe post de blush – 40 lei;
-         Ruj Power Shine – 15 lei sau gloss Ga-De  - 45 lei.

Fardurile pe care le folosesc sunt in nuante neutre, fie din paleta Coastal Scents, Ga-De sau Oriflame.

Preturile specificate sunt preturi promotionale ale produselor achizitionate, posibil ca in catalog (Oriflame) sa difere putin (depinde de la campanie la campanie).

In concluzie fata mea costa intre 150 – 200 lei pentru machiajul “light”  - totalul meu a fost 213 lei - foarte cuminte dupa parerea mea.

Cam acestea ar fi produsele folosite de mine, promit sa fac si review-uri produselor care nu le-am prezentat inca.

Invit cu drag, pe oricine doreste sa faca acest tag.

Kiss Kiss Dee







You Might Also Like

4 comentarii: