NOTD: Fall

vineri, noiembrie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Fac ce fac si tot la titluri inspirate ajung...
    Nu pot sa ma abtin. Aceasta toamna m-a cucerit si de fiecare data cand ma gandesc la o manichiura, tinuta sau machiaj, nuantele spre care ma indrept sunt cele care predomina in natura. Nude-uri, nuante roscovane si aramii. Da, ma fascineaza!
    Propunerea de astazi contine si cativa fulgisori care se incadreaza perfect in acest peisaj. Mi se pare ca arata ca un covor de frunze care te indeamna sa-l admiri, sa te bucuri de frumusetea sa.
    Am adaugat si ornamente pentru nail art pentru ca un plus de auriu nu mi s-a parut ca ar fi prea mult si apoi, am admirat rezultatul.
    O manichiura care e foarte usor de conceput dar care va atrage multe priviri admirative. 





    Am folosit:
    Oja Golden Rose Rich Color - no. 05;
    Oja Seventeen - no. 103;
    Oja Nicole by OPI - Cinna - Man of my dreams.
   

    Ce parere aveti despre propunerea mea? Da sau ba?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like