OOTD: Fluffy

marți, noiembrie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Conform sloganului Nicio toamna fara o "balaceala" in frunze astazi va voi prezenta un outfit perfect pentru o activitate de acest gen.


    In fiecare zi ma mir de frumusetea sa. In fiecare zi, covorul de frunze ruginii e tot mai pufos si nu ai cum sa nu profiti de el. De fiecare data cand ies afara as fotografia fiecare strada, fiecare alee atat de mult imi plac peisajele de toamna.
    Si daca vremea ne permite, trebuie sa iesim macar de cateva ori la o plimbare prin parc. Fara sa ne grabim, fara sa ne uitam la ceas. Sa pasim agale prin frunze, sa ne bucuram de razele blande ale soarelui si sa uitam de problemele de zi cu zi. E atat de relaxant....


    Pentru tinuta de azi am ales unul dintre cele mai pufoase pulovere din garderoba mea, puloverul Pimkie HALLER LIGHT BEIGE, pe care l-am "combinat" cu bluza Pimkie care mi s-a parut ca ar arata bine datorita dantelei pe care o are in parte inferioara.  
    Mi-a atras atentia de la primul click si, desi mi-era teama ca o sa fie fie prea scurt, m-am incumetat si l-am comandat. Am fost mandra de decizia mea deoarece dansul are o lungime perfecta iar materialul e atat de moale si de pufos incat nu-mi mai vine sa-l dau jos.
    Momentan nu mai e pe stoc dar sunt convinsa ca aici o sa gasiti ceva asemanator.



     Pentru ca toamna nu pot sa ies fara sa-mi simt gatul protejat, am apelat la unul dintre gulerele mele preferate, Tally Weijl, pe care-l port cu drag si spor de vreo doi ani iar pentru racoarea orelor tarzii, am ales jacheta Romwe, care desi e subtire, e perfecta pentru aceasta perioada.




     O pereche de cizme care se  asorteaza cu peisajul si niste pantaloni comozi au intregit outfitul iar eu ma declar incantata atat de cadre cat si de tinuta.



   Si-am incalecat pe-o sa... si v-am prezentat tinuta mea!
    Sper ca v-a placut si va indemn sa profitati de aceste zile frumoase pentru ca o plimbare in aer liber e sanatate curata!

Kiss Kiss Dee
     

You Might Also Like