OOTD: Hello sweetie!

joi, octombrie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu, nu, denumirea acestui outfit nu se refera la mine. Aceasta a fost reactia mea in momentul in care am vazut aceasta jacheta superba.
    In ultima perioada sunt atrasa de jachete. Mi-ar placea sa am cate una din fiecare stil si chiar daca bugetul mi-ar permite cred ca ar trebui sa-mi schimb fie domiciliul, fie sa mai cumpar cel putin inca un dulap. In acest caz (incerc) ma limitez doar la una eleganta, una sport,  una de "piele" si, si, si ... lista poate continua dar incerc sa ma abtin (tricotajele nu sunt incluse in categoria jachetelor, nu-i asa?).
    Cu inculpata de astazi a fost dragoste la prima vedere si nu am putut sa nu v-o arat si voua. Materialul este fin si moale, mi se pare perfecta pentru toamna din ultimele zile (este destul de subtire).
    Am purtat-o intr-o seara si m-am simtit rasfatata (chiar daca eram racita si obosita). Imi place si sper ca si voi sa fiti de acord cu mine.






Am purtat:
Jacheta: Stilysh Plus;
Jeans: no name;
Camasa: no name;
Pulover: Made with love by my mom;
Pantofi: Leonardo;
Cercei - Bijuterii HandMade.

Ce parere aveti despre noua mea jacheta? Nu-i asa ca-i tare draguta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like