OOTD: Sunny autumn day

miercuri, octombrie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca stiti deja ca imi place sa port haine suprapuse. Mi se pare ca sunt solutia perfecta pentru acest sezon, cand dimineata ne intampina racoroasa, dupa amiaza insorita si calduroasa iar seara temperaturile scad din nou.
    Astazi doresc sa va prezint un outfit in care rochia Tally Weijl Basra Black de pe  kurtmann a fost purtata pe post de pulover mai mult sau mai putin supradimensionat (am ales marimea S si pentru a-l numi cu adevarat supradimensionat ar fi trebuit sa aleg un L sau chiar XL dar mi-a fost teama ca va arata prea larg in zona decolteului).
    Am inceput ziua purtandu-l cu o helanca pe dedesubt, o esarfa si o geaca de blugi. Mi se pare combinatia perfecta pentru o dimineata racoroasa.

    Dupa ce temperaturile au inceput sa creasca am renuntat la geaca de blugi, la esarfa (nu ca ar fi fost un accesoriu deosebit de calduros) si ulterior la helanca. In acest mod am putut profita de acest "pulover" o zi intreaga fara sa fiu nevoita sa il schimb. Are un material moale si e foarte comod (de obicei nu agreez tricotajele direct pe piele dar de aceasta data am facut o exceptie si nu-mi pare rau).










Am purtat: Rochie Tally Weijl Basra Black (momentan nu mai e pe stoc), pantaloni - ROMWE, helanca - magazin local, pantofi - Leonardo, accesorii - no name.

     Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Voi purtati haine suprapuse?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like