Review: KARADIUM Stick Shadows by Cosmetic Love

joi, octombrie 17, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    La sfarsitul lunii trecute am aflat cu bucurie ca am fost selectata si acceptata in primii 20 de bloggeri care vor participa la programul de testare a produselor cosmetic-love.com.
    Cosmetic Love este un magazin virtual din care se pot achizitiona produse cosmetice apartinand unor firme ca Laneige, Etude House, Tony Moly, Missha, Skinfood, TheFaceShop cu preturi decente si shipping gratuit.
    In cazul meu, totul a decurs cu o rapiditate care m-a uimit, dupa o saptamana, la posta vamala ma asteptau cele sapte creioane Karadium pe care urma sa le supun unor aprige incercari.


Am primit nuantele cu numarul: 
- 03 - Black
- 12 - Khaki
- 10 - Brown
- 9 - Green
- 5 - P. Blue
- 7 - B. Purple
- 8 - Blue.





    Din pacate, momentan aceste produse nu se afla pe stoc dar voi reveni cu un update referitor la pret.
    Ambalajul este simplu si colorat, lucru care m-a bucurat deoarece imi inveseleste portfardul.
    Nu pot sa incep decat cu o lauda la adresa lor, respectiv la faptul ca sunt retractabile. Un lucru la care nici nu as fi sperat, dar vazand capatul metalizat m-am intrebat: cum ar fi daca?... l-am rotit  si am observat minunea. Da, un lucru foarte bun.
    Nuantele sunt frumoase, metalizate, iar unele contin si particule mici de sclipici (veti putea observa in swatch).

In ordinea numerelor de pe tricouri: 3, 5, 7, 8, 9, 10, 12.

    Primul test la care le-am supus a fost cel al rezistentei. Recunosc, am fost foarte curajoasa. Am aplicat nuanta fara primer si am iesit pe usa. Dupa 10 ore, nu s-a adunat deloc, nuanta nu s-a transferat si-a pierdut doar din intesnitate (tin sa precizez ca nu ma confrunt cu problema pleoapelor uleioase).
    Le-am folosit si ca si baza si am fost multumita de ele. Rezista bine si din acest punct de vedere si nu am ce sa le reprosez. 
    Aplicate "ca la carte" - primer, creion, fard, au rezistat 10 ore fara sa clinteasca (nu s-au adunat in pliu, intensitatea nu a fost diminuata).
    Sunt pigmentate si nu trebuie sa insist pentru a ajunge la intensitatea dorita.
    Termenul de valabilitate este pana in martie 2016, pe ambalaj nu este specificata valabilitatea de la data deschiderii.
    De asemenea, pe ambalaj nu este specificat gramajul lor. Tot ce pot sa va spun este ca:  un creion are o lungime de aproximativ 12 cm iar continutul sau 3.5 cm (daca tot sunt retractabile, trebuia sa le si masor).

In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse care imi plac foarte mult. In afara de cele doua mici probleme pe care le-am specificat la sfarsitu acestei postari, nu am nimic de obiectat la adresa lor.

Pe voi ce nuanta va atrage?

Kiss Kiss Dee


complex-apicol

You Might Also Like