Eyes on ... Golden Rose (review & swatch)

duminică, decembrie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca asteptati de ceva vreme acest articol, nu-i asa?
    Ei bine, astazi am decis sa va povestesc despre produsele pentru machiajul ochilor pe care le-am primit in coletul cu bunatati despre care va povestisem aici.
    Trebuie sa incep cu fardul pentru ca toti cunoscutii mei stiu ca eu sunt omul care este in cautarea visiniului perfect iar in momentul in care mi s-a propus sa testez farduri am inceput cautarile. Nuanta 115 a fost prima care mi-a atras atentia si datorita faptului ca nu am gasit swatch-uri online am ramas la ea. Mi-a fost frica sa aleg nuanta 116 care semana cu ceea ce cautam dar mi-era teama ca in realitate va fi un "plum" pe care il mai am in muulte palete. Asa ca ...115 a ramas.




    Cand l-am vazut in colet, am zis ca am dat lovitura dar ... dupa ce l-am atins mi-a dat seama ca am de-a face cu un rosu caramiziu si nu un rosu burgund si m-am dezumflat putin (intr-un final am gasit combinatia care sa ma satisfaca, il aplic peste o baza neagra si rezolv rapid problema).


    Nu stiu din ce motiv am fost sceptica in privinta produselor de machiaj avand in vedere ca ojele imi plac atat de mult dar ma bucur ca le-am incercat.
     Fardul nostru Silky Touch Pearly Eyeshadoware un ambalaj negru, lucios care pare foarte rezistent si arata foarte elegant. Stiti deja ca ambalajele negre imi plac foarte mult. Produsele sunt ambalate in cutiute de carton negre care m-au cucetit de la prima vedere.
    Acum, referitor la continutul ambalajului. Imi place. Nu este prafos, este pigmentat si foarte usor de manevrat. Nu trebuie sa insist cu pensula pentru a obtine cantitatea dorita si ma declar multumita.
    L-am folosit fara primer si rezistenta sa m-a impresionat (tin sa subliniez ca nu am probleme cu pleoape uleioase) iar cu primer si baza am rusit sa obtin nuanta la care  imi doream sa ajung. Dupa 10 ore ma intorc acasa cu un machiaj care nu necesita retusuri.
    Produsul nostru are o cantitate de 2.5 grame si un pret promotional de 10 lei - cosmania.ro.

    Al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc este Creionul Golden Rose Eyeliner pencil cu numarul 310. Intotdeauna mi-a placut movul si combinatia intre ochi albastri si nuante movulii mi se pare excelenta. Am ales nuanta cu numarul 310 cu speranta de a nimeri un mov pruna sau macar ceva asemanator. Ei bine, nuanta mea este un mov mai deschis, electric si care spre surprinderea mea, imi place. Daca as fi mers intr-un magazin nu cred ca i-as fi acordat prea multa atentie dar asa, a trebuit sa ii dau o sansa si ne-am inteles. 
    Acum, cand ma grabesc sa plec la munca, il "inhat" rapid, aplic un cat eye mov si-am iesit pe usa. Simplu si vesel in acelasi timp.



    La prima aplicare mina s-a mi s-a parut cam tare si a trebuit sa isist pana am reusit sa ajung la rezultatul dorit dar acum, il aplic repede peste un primer si alunca fara probleme (acesta este trucul pe care il folosesc in cazul in care am de-a face cu creioane cu o mina mai tare). Acum, daca stau bine sa ma gandesc cred catoate creioanele sunt putin mai "greu de imblanzit" la prima aplicare iar apoi situatia se schimba...
   Rezista destul de bine, dupa aproximativ 6 ore fara primer si baza incepe sa isi piarda din intensitate si dispare din coltul intern al ochiului. Daca aplic baza sta frumusel la locul sau pana la demachiere. Nu l-am testat pe waterline deoarece folosesc foarte rar creion in aceasta zona (am ochii destul de sensibili si nu am dorit sa risc) dar daca voi l-ati incercat nu ezitati sa imi spuneti cum s-a comportat.
    Poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 10 lei.



    Mascara Cat Walk a fost adevarata provocare. De ea mi-a fost teama exact la fel cum mi se intampla de fiecare data cand incerc un produs nou. Mi-a placut faptul ca tubul este sigilat cu folie de plastic, asa ca nu mi-am facut probleme ca cineva ar fi putut sa fie mai curios decat mine si sa-l desfaca.
    Ambalajul sau portocaliu imi inveseleste portfardul care este aproape plin cu produse care au ambalajul de culoare inchisa.


    Dupa ce am indepartat folia si am desurubat capacul, am privit cu atentie periuta: material plastic, fire de diferite lungimi si dese ... Hmmm...si l-am aplicat. Intr-un strat, pe genele mele liliputane nu am observat o diferenta notabila, dar dupa cateva insistente, la al doilea strat s-a vazut diferenta. Ofera definire si volum (si daca cu genele mele s-a comportat asa, sunt sigura ca cu niste gene de o lungime medie ar face minuni). 



    Este foarte rezistent, nu cade, nu curge, nu se usuca inestetic.
   Pot sa spun ca el a fost "descoperirea descoperirilor". Produsul de care m-am temut cel mai tare a fost produsul care m-a impresionat cel mai mult.
    Raportul calitate/pret mi se pare exceptional. Poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 10 lei.

    Daca ati omis aceasta postare, va invit sa dati un mic click, deoarece puteti sa observati vedetele de azi in actiune.
    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse si ma declar placut impresionata. Primesc un mare DA din partea mea si cu siguranta voi mai adauga si alte produse Golden Rose in colectia mea.

Voi le-ati incercat? Ce produs va "face cu ochiul" dintre cele prezentate de mine?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like