My nails for Christmas Eve

marți, decembrie 24, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi, dupa ce am terminat toate activitatile casnice, m-am relaxat concepand o manichiura deosebita. Parca altfel iti vine inspiratia dupa ce bifezi tot ce ai pe lista...
    Am aruncat o privire asupra ojelor care stateau cumintele si ma priveau incercand sa imi atraga atentia prin stralucirea lor si intr-un final m-am decis. O manichiura cu oja neagra Farmasi peste care voi aplica accesoriile metalice bornprettystore si pe care o voi finaliza cu preferatul meu, top coat-ul Gel Look de la Golden Rose.
    Reultatul imi place la nebunie si cred ca voi gesticula destul de mult in aceasta seara (trebuie sa le "promovez" si eu cumva).







    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Va place? Va place? Sau, va place? Eu chiar sper sa va placa.

Sarbatori fericite! Va pupa Dee!

P.S.: In cazul in care va tenteaza produsele Born Pretty Store, doresc sa va anunt ca acestia au shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii. 




complex-apicol 

You Might Also Like