Vinerea imbulinata #22

vineri, decembrie 13, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

  Astazi, in episodul cu numarul 22 al imbulinarii noastre va propunem ... buline de sarbatoare.
    Avand in vedere faptul ca pana la Craciun nu mai avem nicio imbulinare, ne-am gandit sa va  propunem si noi cate un model care sa-i atraga atentia Mosului si sa-l faca si mai generos.
    De aceasta data m-am lasat furata de peisaj, sclipici, culori si a rezultat o nebunie care-mi place foarte mult. Desi initial doream sa astern cativa fulgi peste un fond bleumarin, am adaugat buline argintii, rosii si bleu si am finalizat totul cu un strat de Top Coat Gel  Look de la Golden Rose pe care in acest moment il iubesc din tot sufletul.
    Rezultatul? Festiv, stralucitor, imbulinat. Sper sa va placa!







    Sunt curioasa de propunerile pe care ni le fac Alexia si Alexantza asa ca va invit sa le vizitam.


   Ce parere aveti despre ideea noastra? Ati purta buline de sarbatori?


Kiss Kiss Dee

You Might Also Like