Wishlist pentru zile insorite

duminică, decembrie 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vremea din ultima perioada ma face sa visez la mai multe zile insorite, la plimbari nesfarsite in aer liber, la program de vacanta de primavara-vara, nicidecum la omat greu si alunecos.
    Pana acum, iarna e pe gustul meu!
    Tocmai din acest motiv, am inceput sa intru pe diverse site-uri pentru a-mi cauta tinute adecvate acestei perioade.
    Aici, am gasit cateva lucrusoare dragute pe care m-am gandit sa vi le arat si voua.
    Momentan, pielea se afla printre preratele mele iar o vesta mai frumoasa ca aceasta n-am vazut! Imi place foarte mult asa ca se afla in topul acestui wishlist.

Sursa

    Fusta de piele... are rost sa mai spun ceva?

Sursa


    In ultima perioada galbenul a revenit in topul preferintelor mele. Un cardigan galben mi-ar placea sa se afle si in garderoba mea!

Sursa

    Ochelarii de soare nu-mi lipsesc niciodata din geanta asa ca o pereche in plus e intotdeauna bine primita.

Sursa
    Daca tot vorbeam de genti ... Priviti ce minunatie am descoperit!

Sursa

    Acesta ar fi micul meu wishlist. Am gasit nenumarate produse care mi-au atras atentia dar m-am limitat doar la cele pe care vi le-am prezentat.

Ce parere aveti despre alegerile mele?

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like