Trips Bucket List 2014

marți, decembrie 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat si 2013!
    A fost un an frumos, imbelsugat cu adrenalina, emotii si zambete. Am realizat multe si sunt mandra de asta. 
    Am hoinarit mai mult decat mi-as fi putut imagina vreodata, weekned-urile  ne-au prins arareori pe acasa si astazi ne laudam, stabilim noi obiective.
    Aventurile acestui an au inceput la Valahia un loc extraordinar si au continuat cu Cetatea Calnic (prima zi cu o caldura coplesitoare din acest an), Bezid (oaza mea de liniste), Forli (Italia, un concediu de neuitat), Ridracoli si San Marino (locatii extraordinare), Biertan (probabil datorita promovarii intense ma asteptam la mai mult...), Rachitele (Faina-i Doamne Romania!), Castelul Corvinilor (de aici am plecat "obligat-fortat", este pur si simplu magic), Valea Moasei (liniste, pace, aer curat, peisaj deosebit), Cascadele de pe Valea Moasei (va mai amintiti aventurile?), Rapa Rosie (in Roamnia avem peisaje care te lasa fara cuvinte!), Alba Iulia (am redescoperit un oras pe care trebuie sa-l vizitati si voi!), Gura Raului (o locatie in apropierea Sibiului care merita), Cheile Cibinului (un traseu frumos , relaxant care ar trebui facut cat mai curand - tineti mine postarea, nu?), Rasnov (un orasel micut dar pin de atractii turistice) si nu in ultimul rand Targul de Craciun din Sibiu (frumos, frumos). Am lasat link-uri de legatura pentru fiecare locatie asa ca, cu un click mic pe fiecare denumire veti putea rememora aventura.
    Au fost multe....

Continuam traditia de anul trecut - click aici (avem cateva reporturi de anul trecut: Cheile Nerei/ Cascada Bigar/Ochiul Bei, Castelul Peles, Lacul Negovanu ....) si va prezentam lista cu locatiile vizate pentru anul viitor.

1. Groapa Ruginoasa

Sursa: Bogdan's Photography

2. Cetatea Trascaului

Sursa: ioanstoenica.wordpress.com

3. Transbucegi

Sursa: transbucegi.ro

4. Cascada Urlatoarea

Sursa: unbolovan.com

5. Vf.Cindrel - Iezerele Cindrelului

Sursa: turismland.ro

6. Lacul Avrig

Sursa:comune.ro

7. Lacul Capra

Sursa: turistderomania.ro

8. Castelul Bethlen Haller

Sursa: rohist.webs.com

9. Tura completa Cabana Suru

Sursa: alpinet.org

    Acestea ar fi obiectvele principale pentru 2014. Bocanci avem, ambitie avem tot ce ne mai dorim este ... sa ... vina vara! 
    Pana atunci, va doresc un calduros La multi ani! Sa aveti parte de un an frumos, linistit si ...plin de zambete bineinteles!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like