Un wishlist e usor de facut, cu deciziile e mai greu ....

joi, decembrie 12, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca nu sunt singura persoana careia ii stralucesc ochisorii de fiecare data cand vede diverse oferte. Mi-e greu sa ma abtin, dar in ultima perioada am inceput sa incerc sa privesc problema din toate unghiurile, eventual sa intocmesc o lista, iar din lista respectiva sa aleg un singur produs.
    Nu e usor, dar cred ca aceasta e singura solutie care ma mai poate salva.
    Pentru astazi, m-am gandit sa va cer ajutorul pentru ca la ultima triere mi-a ramas gandul la patru produse si nu stiu pe care sa-l aleg castigator. Toate imi plac, fiecare e deosebit in felul sau dar nu pot sa ma abat de la regula si vreau sa aleg doar unul.
    Ce ziceti ma ajutati?
    Se dau patru articole vestimentare, cu preturi modice (11$ - 29$). Voi pe care l-ati alege?

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa


    Sunt curioasa care vor fi raspunsurile voastre. 
    Ma ajutati?

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like