NOTD: Cinna - man of my dreams

vineri, octombrie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    O noua zi, o noua poveste de dragoste ...
    De foarte mult timp auzeam in stanga si-n dreapta de calitatea ojelor Nicole by OPI si recunosc ca eram foarte curioasa dar, de fiecare data ma gandeam daca merita sau nu o investitie de acest gen. Da, ma incadrez in categoria persoanelor care nu investesc foarte mult in oje (prefer sa-mi folosesc banutii in alte scopuri). Le vedeam, le admiram si cam atat. Descopeream adesea dupe-uri la firme care practicau preturi mai accesibile asa ca balanta se inclina mereu in defavoarea lor.
    Ei bine, Alexantza m-a "cadorisit" cu Cinna - man of my dreams, stia ca-mi plac ojele texturate si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa o pun la treaba.
    Are o nuanta superba, este usor de aplicat iar la capitolul rezistenta m-a impresionat. Am purtat-o fara retusuri o saptamana (timp in care m-am ocupat si de activitati casnice) iar acum o privesc si ii zambesc. M-a cucerit!






    Ei, ce parere aveti despre noua mea bijuterie roscovana? Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like