OOTD: What if ...

marți, octombrie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In programul zilei avem... intrebari existentiale.
    Cum ar fi daca  iarna n-ar mai veni si tot timpul am putea sa ne bucuram de temperaturi pozitive? Eu n-as avea nimic de obiectat, va spun sincer. La mine, iarna poate sa existe si fara zapada, nu ma incadrez in categoria persoanelor care spun ca iarna n-are farmec fara un strat pufos de omat. 
    Sa va exemplific? Dupa ce alunec de cateva ori pe gheata proaspat formata sau imi degera fiecare degetel in timp ce manuiesc cu rabdare racleta imi trece pofta de zapada si nu cred ca sunt singura.
    In cazul meu, iarna trecuta a fost un vis si tare mult mi-ar placea ca si cea din acest an sa fie identica. Spuneti-mi ca sunteti de acord cu mine! Macar 50/50?
    Dar pana atunci... va prezint un outfit bland de toamna potrivit atat pentru o zi la birou cat si pentru o iesire in oras.



   Fusta conica, midi este obiectul vestimentar care mi se pare elegant si atragator in acelasi timp.  O port cu drag in orice sezon si nu cred ca as putea sa ma satur de acest model.



    Jerseurile sunt de cativa ani in topul preferintelor mele. Mi se pare ca pot fi purtate in orice combinatie atat cuminte cat si indrazneata iar topul datelat "indulceste" orice tinuta.



Am purtat:
Fusta Only - din pacate nu mai este pe stoc dar aici puteti sa gasiti o multime de modele similare;
Top - Vessos;
Jerseu, dres - no name;
Pantofi - Leonardo (old);
Colier - Borealy.


    Cam atat pe ziua de azi.
    Acum spuneti-mi frumoase domnite voi cum preferati sa serviti iarna, cu sau fara zapada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like