Preferatele lunii septembrie

miercuri, octombrie 01, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La revedere septembrie! Ai fost o luna frumoasa, mi-ai placut dar e timpul ca octombrie sa ne surprinda cu a sa frumusete!
    Dupa cum puteti observa, nu ma mai plang de trecerea timpului, incerc sa profit de fiecare zi mai mult sau mai putin reusita si sa zambesc cat mai mult.
    Si daca tot ma bucur ca a venit luna octombrie cu-ale sale frunze ruginii care mi se par ca niste bijuterii, astazi a venit momentul in care va dezvalui si care sunt produsele care m-au cucerit in luna care s-a incheiat.
   


    Sa incepem cu ... Batiste! Vi l-am prezentat aici si va spun sincer ca nu am exagerat deloc. Il iubesc si daca va doriti sa il testati si voi va puteti inscrie la  acest concurs.
   Untul de corp  I love... blueberry & smoothie este genial! Imi place la nebunie aroma sa proaspata, fructata care ramane pe piele multe ore. Am fost multumita de el si la capitolul hidratare  si va spun sincer ca nu am nicio obiectie la adresa sa.
    Garnier Pure Active gel de curatare cu pensula - a fost vedeta acestei postari. Ne intelegem foarte bine in ciuda faptului ca usuca putin tenul.


    Daca au scazut temperaturile, am revenit la crema de maini Cien. Ieftina, buna, eficienta. Imi place, o voi recumpara pentru ca presimt ca in curand o sa ma paraseasca...
    Amor, Amor.... sa mai spun ceva? Cred ca in aceasta postare am spus tot ce era de spus.
    Una dintre descoperirile acestui an este ...Lip butterul Nivea. Multumesc Alexantza! Auzisem ca e bun, dar nu imi imaginam ca ar putea sa fie atat de bun! Va spun sincer ca in momentul de fata nici nu vreau sa ma incerc alt produs destinat ingrijirii buzelor.



La capitolul carti:
    Apa pentru elefanti - o carte usoara perfecta pentru o seara de toamna in care dorim sa ne relaxam sub plapumioara, alaturi de o cana cu ceai fierbinte (sau vin fiert). V-am prezentat-o aici.
    Gradina uitata - Kate Morton m-a surprins din nou! Actiunea se desfasoara in trei perioade de timp diferite 1900 - 1975 - 2005 si te tine in suspans pana la ultimele pagini. Cassandra, unul dintre personajele principale ale acestui roman palpitant incearca sa elucideze misterul pe care bunica sa a incercat sa-l solutioneze in urma cu  20 de ani.
Mosteneste o casa, ulterior descopera o gradina ascunsa, uitata de oameni si de timp, o taina. Istorie, aventuri, amintiri, jurnale  presarate cu o dragoste oarba  care duce la un final neasteptat.V-am starnit curiozitatea? Sunt convinsa! Va mai spun doar ca v-o recomand. Serile de toamna nu vor mai fi la fel de racoroase in compania sa.

    Cam atat pentru luna care s-a incheiat. Octombrie, surprinde-ma cu ce ai mai bun!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like