OOTD: Wild...

marți, octombrie 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Daca vremea e frumoasa, temperaturile mai mult decat binevoitoare, unde ti-ai dori sa iti petreci ziua?
    Aceasta este intrebarea!
    Ei bine, eu raspund prezent de fiecare data cand e vorba de o excursie intr-un loc in care sa ma bucur de libertate, de liniste si chiar salbaticie... Cred ca toti avem nevoie de o escapada de acest gen, pentru a ne pregati de zilele agitate, pentru a le putea tine in frau. 
    Apelez la o tinuta cat mai lejera in care sa ma simt bine pentru a ma putea "desfasura" in liniste. Combinatia castigatoare o puteti observa mai jos.



    Ochelarii de soare sunt accesoriul obligatoriu intr-o escapada asa ca n-aveam cum sa uit de ei.


    Mi-am amintit de una dintre tinutele pe care le-a postat Ruxandra la inceputul acestui an asa ca m-am gandit ca as putea sa incerc si eu sa combin jacheta de piele si vesta iar rezultatul mi-a placut foarte mult. Rux, m-ai inspirat!



    Bocancii sunt preferatii mei in acest sezon (si nu numai). Ii port alaturi de toate obiectele vestimentare posibile si imposibile iar pentru outfitul de astazi am optat pentru colanti. Daca e wild, e khaki ...mult khaki!


Am purtat:
Vesta Stradivarius - aici;
Jacheta - Vessos;
Top - Front Row Shop;
Colanti - Pull&Bear;
Bocanci - Miniprix;
Ochelari de soare - Leonardo;
Accesorii - gift from Alexantza.




    Voi spre ce tinute va indreptati  in momentul in care doriti sa plecati rapid intr-o escapada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like