OOTD: Go for red!

marți, octombrie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Bine ca a venit toamna aia adevarata pentru ca tare dor imi era sa tremur in fata aparatului foto! Sa incerc sa scot un zambet care sa nu para crispat, fortat sau trist, o tinuta decenta,  sa-mi strang mainile in jurul jachetelor ca si cum ar fi un colac de salvare... ah ce dor mi-a fost!
    Glumesc ... normal ca glumesc! Dar iata ca vremea afurisita a venit mult mai repede decat mi-as fi imaginat. Si totusi... mi-am luat inima-n dinti (stiti ca-s tare ambitioasa/inconstienta) si am plecat in cautarea unui loc potrivit pentru o noua sedinta foto. 
    M-am echipat, am adaugat un strop de rosu pentru a incalzi atmosfera si dusa am fost!
    Gandit, razgandit, vazut, placut, fotografiat ... pauza ... dardait... fotografiat din nou, fugit tremurand acasa. Momentan constat ca am fugit si de raceala asa ca ma bucur enorm pentru ca astazi compun textul pentru aceasta postare savurand un ceai delicios doar pentru buna mea dispozitie, fara niciun scop terapeutic.


    Nu puteam sa las sa treaca nicio saptamana fara sa va prezint noii mei panatloni scurti. Colectia mea a fost imbogatita cu o noua pereche, de la Pimkie de aceasta data. Desi sunt destul de scurti, mi se par perfecti pentru aceasta perioada deoarece pot fi purtati cu dresuri groase, fara sa existe vreo problema cu zona "expusa".



    Un colier reuseste sa scoata din anonimat orice tinuta iar eu am optat pentru cel de la Mischa, despre care va povestisem aici dar care nu ajunsese sa fie prezentat si in cadrul unei tinute.


   Ma bucur ca helancile  sunt din nou in voga pentru ca eu nu-mi pot imagina viata fara ele. In fiecare iarna achizitionez cateva deoarece sunt perfecte in orice combinatie. Sunteti de acord cu mine?
    Cea pe care o port este de la Stradivarius, am vanat-o pana am prins-o la o oferta imbatabila si am achizitionat-o fara sa stau pe ganduri. Imi place, are un material excelent si ma simt foarte bine in clipa in care aleg sa o imbrac.


    Sandalele rosii au fost alese in ultima clipa. Trebuia sa le mai port odata inainte de a intra la hibernare. Nu mi-a fost frig iar tinuta prinde viata cu un strop de rosu, parol!


     Jacheta a fost achizitionata la inceputul primaverii pe principiul: Omul gospodar isi face vara sanie si iarna car. Romwe m-a facut sa "pacatuiesc" dar nu regret nimic!



    Si cam atat! O tinuta incalzita cu pasiune!


    Voi purtati rosu in aceasta toamna?

   Kiss Kiss Dee

You Might Also Like