InstaMania #47

luni, decembrie 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     O noua saptamana incepe. Agitatia e in toi, toata lumea alearga de colo-colo dar eu mi-am spus ca nu pot sa las sa treaca aceasta dimineata fara un nou episod din InstaMania. 
    E ultimul din acest an, am constatat acest lucru chiar acum... M-am uitat pe calendar si am vazut ca data urmatorului episod va fi 4 ianuarie. Cum mai zboara timpul!
     Voi cum stati cu pregatirile? Sunteti relaxate, bifati incetisor si cu rabdare fiecare activitate de pe lista voastra sau sunteti mereu pe fuga incercand sa rezolvati cat mai multe din mers (asa ca mine). Eu incerc sa-mi pastrez calmul, asta nu inseamna ca intotdeauna reusesc si visez la vacanta de care mi-am propus sa profit cat mai mult.
     Dar pana atunci, va invit la un nou episod colorat, episodul cu numarul 47.


    Ca de obicei, primul cadru e din frumosul Sibiu, l-am prins pe Rudolph in timp ce admira Targul de Craciun si l-am fotografiat rapid.


    Diminetile de luni sunt destul de neclare petru mine si banuiesc ca nu sunt singura persoana care vede "stele verzi" in momentul in care aude sunetul furios al desteptatorului.


     Doza de vitamine vine zilnic sub forma unui smoothie delicios. Da, mi-e greu sa ma mobilizez si sa il prepar dar in momentul in care il consum ma felicit.


    Mi-era dor de o escapada impreuna cu Deena iar evenimentul a fost sarbatorit alaturi de o ciocolata calda si cadouri delicioase (acest articol e dovada).


    Nu-i asa ca v-am mai spus ca iubesc Alba Iulia? Ei bine v-o mai spun inca odata. In aceasta perioada e si mai frumoasa, ma bucur ca am resuit sa ne mobilizam si sa o vizitam.


    Am avut nevoie de un calorifer dar m-am multumit si cu putin vin fiert.


    Duminicile n-au farmec fara o lectura buna si cate ceva de rontait.


    Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus m-a facut sa ma indragostesc de Mark Levy si acum vreau din nou sa bifez cat mai multe titluri din "portofoliul" sau.


    Am scos-o de la naftalina! A fost prima coronita pe care v-am prezentat-o pe blog, in cadrul acestui articol si are valoare sentimentala.


    Cand gateste el ma simt mai ceva ca la Master Chef. E expert in preparea pastelor si zau ca nu m-as supara daca mi-ar gati in fiecare zi.



    Si cam atat pe ziua de azi, sper ca v-a placut si acest episod, va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine in frumosul 2015 si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze ne vedem si acum si la anu'  pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup
    Sa aveti o saptamana usoara, plina de zambete si liniste!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like