Vinerea imbulinata #72

vineri, decembrie 04, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Subsemnata Dee declara in fata Marii Adunari Nationale ca a imbulinat-o! Si nu, nu doar la propriu ci si la figurat. Da, am reusit sa prin o raceala simpatica foc, iar dansa mi-a cam rapit si inspiratia.
    Desi imi era dor de un model mai complicat, raceala nemiloasa m-a lasat fara idei asa ca pentru postarea de astazi am optat pentru ceva foarte, foarte simplu. Avand in vedere faptul ca ne aflam in decembrie, trebuia sa aleg o baza rosiatiaca pentru ca altfel, o manichiura de acest gen nici nu ar fi fost permisa.
    Am aliniat trei bulinute de dimensiuni diferite si gata. 
    O imbulinare simpla, dar de efect si-a facut aparitia pe unghiutele mele.





    Ce parere aveti despre mica mea isprava (la cea de pe unghii ma refer, nu la cea care m-a cam doborat)?
    Sper ca va place!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like