NOTD: Christmassy

joi, decembrie 24, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cunoasteti expresia "ingras porcul in seara de Ajun"? Ei bine, in aceasta categorie ma incadrez si eu.
    Chiar daca o aveam pregatitat de ceva vreme, propunerea pentru manichiura de craciun vede lumina zilei doar azi. 
    Sunt ca o placa stricata in ultima vreme, le spun tuturor ca nu am timp de nimic si sincera sa fiu, nu exagerez deloc. Sper ca ma veti primi in casutele voastre si asa, mai intarziata si sper ca aceasta manichiura sa fie pe placul vostru.



    Am ales o combinatie clasica, perfecta pentru Craciun: rosu si auriu.
    Doua unghii accent au fost incununate cu nuanta regala iar restul au fost stampilate cu niste caluti haiosi, care m-au dus cu gandul la imprimeul puloverelor de iarna.
    Culoarea nu s-a transferat tocmai perfect dar eu ma declar relativ multumita.




    Modelul a fost ales de pe noua mea placuta de pe Born Pretty Store care abia asteapta sa imi infrumuseteze unghiutele si cu alte modele. 


    In cazul in care va tenteaza puteti sa o achizitionati de aici, la un pret promotional de 3.59$ iar idaca veti folosi codul PML91 veti beneficia de un discount suplimentar de 10% din valoarea comenzii. Eu sunt de parere ca merita sa invenstiti in placute de acest gen daca sunteti fane ale manichiurilor care au ceva in plus si nu aveti rabdare sa desenati.



     Ce parere aveti despre propunerea mea? Ati purta o manichiurade acest gen in timp ce mergeti la colindat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like