OOTD: Granny style

joi, decembrie 03, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Ca niciodata, am fost foarte indecisa in privinta titlului acestei postari. Tostusi, in momentul in care selectam pozele pe care vi le voi prezenta astazi, m-a lovit inspiratia. Coafura de bunicuta (mai mult sau mai putin rock), tricotaje cu iz retro si pantofi oxford fara toc. Da, pot sa-i spun granny style!
   Chiar daca bunicuta din imagini e fana a pantalonilor scurti, din piele, tot bunicuta e! Haideti, spuneti-mi ca sunteti de acord cu mine!



    Ca in fiecare an, tricotajele ocupa primul loc pe podium. Mainile mamei si ale bunicii mele lucreaza fara intrerupere si de fiecare data rezultatele pe care le obtin ma lasa fara grai. Vesta pe care am ales sa o port astazi, are o varsta destul de inaintata dar modelul sau deosebit si nuanta de turcoaz, nu ma lasa sa ma plictisesc de ea.
     Imi place foarte mult si din acest motiv am dorit sa v-o prezint si voua. Mi se pare deosebita si nu am simtit nevoia unui accesoriu. Am dorit o tinuta mai simpla.


   Pantalonii scurti sunt in continuare in topul preferintelor mele si in ultima perioada ii port foarte des. N-as fi eu daca n-as purta asa ceva. Cred ca pantalonii scurti sunt "semnatura" mea in sezonul rece.




   In clipa in care am vazut acesti pantofi mi-am spus ca trebuie sa fie ai mei. Imi doream foarte mult un model de acest gen, cu aer retro, cuminte care sa poata fi purtati la orice fel de tinuta.
    Imi plac tinutele cuminti cu iz ghidus iar acest model de pantofi fix asta imi inspira. Retro-chic-cuminte-ghidus.
    Confectionati din piele, m-au cucerit de la prima vedere si va spun sincer ca in realitate mi se pare ca sunt si mai frumosi. Mi-e ciuda ca frigul cel intepator n-o sa imi permita sa-i port prea des dar, nu-i nimic, o sa vina si primavara.


    Am purtat: 
Helanca Zara - via. Kurtmann;
Vesta - Made with love by mom;
PAntaloni scurti - Stradivarius;
Dresuri - random;
Bentita - Fron Row Shop;
Pantofi Zara - via. Kurtmann.


    Ei, dragile bunicii, ce parere aveti despre aceasta tinuta?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like