Ce produse am mai terminat ...

duminică, martie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iata ca am ajuns si la ziua laudelor, ziua in care va prezint produsele de care m-am despartit in ultima perioada. Sincera sa fiu, nici de aceasta data nu am am o tolba prea plina dar am o explicatie: am mai pierdut cateva ambalaje pe parcurs pentru ca uneori uit ca trebuie sa la pestrez pentru a le fotgrafia si le arunc fara sa ma mai gandesc si la postarile de acest gen. 
    Eh, pana la urma sper sa ma obisnuiesc sa le pastrez sau sa le fotografiez si apoi sa fac un colaj. Mai vedem, mai negociem.


    Dar pana la urmatoarea postare, sa ma laud cu ceea ce am, nu?


    In sfarsit am reusit sa pastrez ambalajul apei micelare Garnier! De fiecare data il arucam dar acum mi-am spus ca merita un loc in postarea de azi. Este un produs de nota 10 care merita o sansa in cazul in care nu l-ati incercat pana acum. Bland, eficient si ieftin. Sa-i mai cer ceva?
    Gelul de dus Yves Rocher Jardins du Monde cu aroma de cafea nu cred ca mai are nevoie de vreo prezentare. Chiar daca am reusit sa-mi fac un stoc considerabil in decembrie, il folosesc in cel mai economic mod deoarece mi-e teama ca ma voi satura de aroma lui si viata nu va mai fi la fel in cazul in care se intampla acest lucru!
    Gelul de dus spuma Balea exotic e un rasfat de fiecare data cand il folosesc (si in cazul sau cred ca am consumat vreo 2 sau 3 flacoane si am reusit sa pastrez doar unul). Chiar daca acest sortiment a fost scos de pe piata sper sa apara ceva asemanator in editiile de vara pentru ca e de luat acasa.
    Batiste! Sa mai spun ceva? Stiu ca ma repet dar, le iubesc si nu-mi mai pot imagina viata fara aceste sampoane uscate.
    Crema de maini Cien SOS Hand concentrate a fost interminabila! Sau cel putin mie asa mi s-a parut. Trebuie sa recunosc ca din curiozitate am inceput o multime de creme de maini si acum ma "chinui" sa le termin... Pas cu pas ...


    Fondul de ten Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation mi-a fost cel mai bun prieten in aceasta iarna. Ne-am inteles de minune si imi pare rau ca s-a terminat. Oricum, sunt mandra de mine ca reusesc sa rezist tentatiilor si incep sa termin o porte din produsele pe care le-am adunat precum o furnicuta. Despre dansul v-am povestit cate ceva aici.
    BB Cream Holika Holika si un mare Aleluiaaa! pentru primul produs din seria Finish 7 by spring pe care l-am terminat. In sezonul rece ne-am inteles de minune, nu am fost nevoita sa il amestec cu alte produse mai inchise la culoare si daca ar fi fost cat de cat mai rezistent la transfer zau ca i-as fi dat nota zece..
    Eyeliner-ul Essence...eyeliner-ul gel Essence... offf... Dragostea noastra a fost mare dar varsta lui m-a facut sa ii spun adio. Mi-a placut enorm acest eyeliner, imi pare rau ca s-a scos din productie dar sper ca poate intr-o buna zi sa il "reinventeze". Sper...
    Perfect Liner Superstay mi-a placut dar dupa o vreme si-a schimbat consistenta asa ca acum mi-am facut curaj si m-am despartit de el. Vi l-am prezentat in cadrul acestui articol.


Mi-am facut curaj si am continuat debarasarea din zona ojelor:
- Golden Rose - calitate/cantitate/pret nota 10, nu credeam ca niste produse atat de ieftine ar putea sa fie atat de bune;
- Farmasi - acest negru a fost preferatul meu: intens, lucios si rezistent. Sunt foarte multumita de aceste oje si cu siguranta voi recumpara si alte nuante;
- Born Pretty Store - nuanta intensa, se aplica destul de greu dar a fost foarte frumoasa. Si-a schimbat consistenta asa ca am fost nevoita sa ma despart de ea;
- Esssence - nuante frumoase, aplicare usoara, rezistenta destul de slabuta. Chiar daca sunt o mare fana a produselor Essence trebuie sa recunosc ca in urma cu cativa ani, in momentul in care aveau ambalajele mai mitititele erau mult mai rezistente;
- Gabrini - avea o varsta inaintata, consistenta cleioasa asa ca am scos-o din uz;
- Oriflame - aceasta nuanta a fost preferata mea! Era perfecta pentru vara dar...varsta si-a spus cuvantul...

    Gata! Sper ca nu v-am plicitisit cu postarea mea si sunt curioasa daca ati folosit vreun produs dintre cele despre care v-am vorbit astazi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like