NOTD: Bling Bling

marți, martie 17, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vinerea trecuta a fost 13 dar nu a fost o zi cu ceasuri rele. Chiar deloc! In jurul pranzului am fost surprinsa de un curier care imi aducea o surpriza de Flormar. M-am bucurat enorm, am apreciat gestul si mesajul si m-am bucurat ca weekend-ul bate la usa iar eu, voi avea timp sa ma joc cu bunatatile primite. 
    Primele de pe lista au fost....au fost....tobe si galagie... stickerele pentru unghiute, normal!
    Imi doream de mult timp sa incerc o manichiura cu produse de acest gen si m-am bucurat enorm in momentul in care le-am zarit in pachetel.
    Dupa ce am definitivat lucrarea, i-am prezentat si lui Marius rezultatul final si ghiciti ce a zis: Seamana cu ciruitele de pe placa de baza (sau ceva asemanator, el stapaneste mai bine termenii tehnici)! Ce dragut! Imaginati-va cum ar arata calculatoarele daca ar avea roz in loc de verde...Noua ne-ar placea, dar lor?
    Cu aceasta manichiura mea si cu ideea lui am reusit sa creez si un cadru pentru imortalizarea manichiurii asa ca ma pot declara incantata de rezultat.







    Si acum sa va spun cateva cuvinte despre aceste stickere:
- Sunt usor de aplicat dar sunt destul de inguste. In cazul in care aveti unghiile mai late ar trebui sa le masurati inainte de a le achizitiona (in cazul meu unghia de la degetul mare a beneficiat si de putin spatiu liber);
- Trebuie sa fiti atente in momentul in care indepartati "surplusul". Eu am folosit o pila dar cred ca ar fi fost mai usor daca as fi folosit inainte o forfecuta si abia dupa aceea pila;
- Dupa ce ati reusit sa ajungeti la dimesiunea optima intindeti si uniformizati bine-bine sticker-ul pe toata suprafata unghiei pentru a nu avea suprize de genul bulelor;
- Daca aplicati un strat generos de top coat manichiura o sa reziste un timp indelungat (eu le-am testat in timpul unei curatenii si nu mi-au cauzat probleme, nu s-au dezlipit);
- Eu nu am reusit sa le pastrez mai mult de o zi deoarece in contact cu apa s-au inmuiat iar eu...copil rau...am inceput sa le rontai;
- Nu stiu daca toata lumea s-ar intelege foarte bine cu ele deoarece creeaza senzatia a ceva lipit pe unghii, senzatie asemantoare cu cea a manichiurii cu catifea dar sunt de parere ca sunt perfecte pentru un eveniment.

    Voi ati folosit produse de acest gen?
    Ce parere aveti despre ele? Dar despre manichiura mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like