Review: Victoria's Secret Amber Romance & Victoria's Secret Enchanted Apple

joi, martie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va prezint doua produse care ma rasfata in ultima perioada si carora nu am reusit sa le dedic un articol aici, pe blog. Asta pana acum pentru ca am decis sa nu mai aman, m-am mobilizat, am fotografiat si am reusit sa compun si articolul.Sunt mandra de mine!
    Nu cred ca e un secret faptul ca toata lumea indrageste produsele Victoria's Secret iar eu, zau ca le-as lua pe toate. Pentru articolul de azi m-am rezumat doar la doua produse crema de corp si laptele pentru corp pentru ca am dorit sa fac si o mica comparatie intre cele doua produse.


    Prin decembrie am decis ca merit sa ma "cadorisesc" cu un produs de la acest brand asa ca am inceput cautarile pentru ca stiam ca imi va fi foarte greu sa ma decid. Pana la urma am optat pentru  crema de corp Victoria's Secret Amber Romance.


    Crema secretoasa este ambalata intr-un tub din material plastic moale, usor de manevrat si depozitat.
   Sistemul de dozare este simplu, clasic.


    In momentul in care am ridicat capacul si i-am simtit aroma delicioasa am zambit. Am nimerit-o si de aceasta data. O aroma dulceaga (daca va amintiti, in urma cu vreo 15 ani la Avon exista o gama cu migdale) perfecta pentru acest sezon dar si pentru o seara mai racoroasa de vara.
    Este consistenta si se absoarbe destul de repede (spun destul de repede deoarece fratele sau, laptele de corp se absoarbe mai rapid ) iar pielea ramane catifelata si frumos parfumata pentru mult timp. 


    Ingrediente:



  In cazul in care aceasta mica minune va face cu ochiul o puteti gasi pe aoro.ro la un pret de 46 RON.

    Al doilea produs despre care doresc sa va spun cateva cuvinte este un lapte de corp Victoria's Secret , mai exact Enchanted Apple.


    Va spun sincer ca initial nu mi-am indreptat atentia asupra sa dar, vazandu-l la reducere si cunoscand cat de cat aroma produselor Victoria's Secret mi-am spus ca merita sa risc.
     Ma bucur ca am luat aceasta decizie deoarece aroma sa este deosebit de placuta. Aroma marului se simte doar vag restul fiind un cocktail de arome fructate. Fresh, revigoranta, imi invioreaza diminetile sau, imi ofera un plus de bunadispozitie in fiecare seara in care il folosesc. E greu de explicat in cuvinte si tot ce pot sa spun e ca mi-a intrecut asteptarile.
    Dintre toate produsele pe care le-am incercat pana acum aroma lui Enchanted Apple este preferata mea.
    Consistenta sa este putin mai lichida decat cea a cremei de corp (logic), se absoarbe cat ai zice peste si aroma sa persista ore-n sir.


    La capitolul hidratare nu am nimic de obiectat, pielea ramane fina, catifelata si hidratata mai bine de 12 ore.
    Ingrediente:


    Are o cantiatate de 250 ml, o valabilitate de 12 luni de la deschidere si un pret de 52 lei pe aoro.ro.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit doua arome deosebit de placute si dupa cum ati putut observa in randurile de mai sus, ma bucur ca mi-am gasit preferatul. Pentru mine laptele de corp Victoria's Secret a devenit un must have si zau daca imi mai pot imagina viata fara aceste produse. In cazul in care nu le-ati incercat pana acum va recomand cu drag aceste roduse care din partea mea au nota zece cu felicitari.

Acum sunt curioasa daca sunteti de acord cu mine si daca le-ati incercat mi-ar placea sa stiu care a fost aroma care v-a cucerit.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like