DIY: Fotoliu "para" (bean bag chair)

duminică, martie 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello hello,


    Cu mandrie si cu mult entuziasm va prezint un nou proiect DIY.



    De ceva vreme vanam oferte pentru fotoliile para pana cand ... intr-o zi ... mi-am spus ca si eu sunt capabila de un proiect de acest gen. Am inceput sa ma documentez, sa caut tutoriale iar in momentul in care am ajuns acasa am avut o sedinta de brainstorming alaturi de mama mea care a venit cu o idee geniala. Daca ai nevoie de material care sa aiba un croi in forma piramidala, cum ar fi daca am folosi o fusta lunga?
    M-am uitat cu scepticism la ea dar bilutele au inceput sa se invarta, am concluzionat ca incercarea moarte n-are, am inceput cautarile si bineinteles, manopera.
    Intr-un mod rapid am reusit sa "croim"  husa pentru fotoliul care acum a ocupat un loc important in cuibusorul nostru.
    De ce aveti nevoie:
- o fusta dintr-un material rezistent pe care nu o mai purtati sau doua bucati de material pe care sa le coaseti;



- ideal ar fi sa aveti o masina de cusut dar in cazul in care aceasta va lipseste inarmati-va cu rabdare, ac si ata;
- un feromar;
- perle din polistiren.



    Avand in vedere faptul ca fusta noastra a rezolvat problema imbinarilor, am cusut-o in partea de jos  avand grija sa rotunjim cusaturile in zona colturilor.



    In partea de sus, am cusut fermoarul perpendicular fata de cusatura din zona inferioara. Am consolidat zona in care am aplicat feromarul pentru a nu avea surprize in momentul in care adaugam materialul de umplutura (perlele din polistiren sunt foarte fine si se pot strecura peste tot).



    Gata! Husa este pregatita! In doi timpi si trei miscari, simplu ca buna ziua!
     Cea mai mare provocare a fost achizitionarea perlelor din polistiren. Timp de o luna le-am cautat peste tot fara niciun succes. Cei de la relatii clienti de la Dedeman ma cunosteau deja, imi dadusera si codul perlelor pentru a solicita verificarea stocurilor dar degeaba... La un moment dat renuntasem dar ieri...Marius a venit cu ideea de a le face o vizita. Fara sperante am intrat in magazin iar Marius mi-a aratat sacii. Erau acolo! Cata bucurie!
    Am concluzionat razand in hohote ca am fost exact ca in bancul cu iepurasul: Aveti perle din polistiren?Nu. Aveti perle din polistiren? Nu. Aveti perle din polistiren? Nu. Aveti perle din polistiren? Da! Acum sa vedem cine vi le cumpara!
    Lasand gluma la o parte, un sac are 170 l iar pretul sau este de 60 lei. Pot sa afirm ca aceasta cantitate este suficienta pentru doua fotolii de acest gen, al nostru este putin cam mare (130 cm lungime, 75 cm inaltime) si ne gandim sa-i modificam putin dimensiunile.
    Am ajuns acasa si am trecut la ultima etapa. Am transferat perlele in husa, am tras fermoarul si am admirat noul nostru fotoliu.





    Este extrem de comod iar faptul ca a fost confectionat de manutele noastre ne face sa-l privim cu drag.
    Dupa parerea mea aceasta este cea mai usoara metoda prin care iti poti confectiona un fotoliu "para" (chiar daca al nostru nu arata chiar ca o para dar pe viitor vom avea grija sa confectionam unul si mai frumos).





    Ce parere aveti despre ideea noastra? Incercati si voi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like