InstaMania #27

luni, martie 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incepem saptamana cu un nou episod din InstaMania.
     Aerul de primavara incepe sa se simta si pe strada noastra, astenia e in toi dar trebuie sa zambim si sa fim optimiste! Asta e tot ceea ce conteaza! Ieri am primit una dintre lectiile de care aveam nevoie si acum simt ca bateriile sunt reincarcate, ca nimic nu e imposibil. Multumesc Simona Halep! Ne-ai demonstrat ca daca ai ambitie, determinare si putere (la cea psihica ma refer) poti muta orice munte. In cazul in care nu ati vazut finala de la Indian Wells v-o recomand cu drag.
    Dar, sa revenim la subiectul de azi pentru ca am reusit sa culeg cateva poze pe care abia asept sa vi le prezint.


    In fiecare an sunt rasfatata cu cate o floricica frumoasa pe care nu reusesc sa o pastrez prea mult timp in ciuda faptului ca o ingrijesc. Anul acesta am primit o azalee si presimt ca o n-o sa ma paraseasca prea curand.


    De fiecare data imi propun sa alerg mai des si nu-mi iese. Din aceasta saptamana zau ca nu mai am nicio scuza. Trebuie sa ma mobilizez!

    Prietenele care stiu cum sa-mi insenineze o zi destul de mohorata sunt: Deena si Katia. M-au facut sa zambesc datorita acestei surprize care m-a cam emotionat...


    Parcul Sub Arini in asteptarea primaverii...


    Niciun weekend fara un rasfat culinar. Tiramisu a fost in meniu, iar reteta v-am prezentat-o aici.


    Reteta pentru o seara relaxanta? O pijama pufoasa, o lumanare parfumata si o carte interesanta.


    Descoperirea lunii martie a fost ... Crema Jolly Choc marca LIDL. Un deliciu!


    Vata pe bat? Da, va rog! Mi-era atat de dor de un rasfat cu aroma copilariei ...

    Lebedele (hidrobicicletele) sunt gata de atac. Gradina zoologica a fost mereu oaza noastra de relaxare si nici de acesta data nu ne-a dezamagit.


    In momentul in care am aflat ca Insurgent ruleaza la cinema l-am inclus in program in ciuda faptului ca am fost dezamagita de ultima parte a trilogiei.
    Acum, tot ce pot sa spun e ca au reusit sa scoata tot ce e mai bun din carte (care e putin mai slaba decat Divergent dar net superioara lui Experiment) iar efectele speciale au fost de nota 10. In cazul in care nu ati citit cartile si nu sunteti fani SF nu va recomand acest film.


    Rasfat duminical.


    De fiecare data cand vizitam Muzeul Astra mergem sa vedem/fotografiem si pisicuele prietenoase. De aceasta data au avut dispozitie de pisiceala iar noi am profitat.


    Am trecut la incaltaminte de primavara si e atat de bine!


    Cam atat pe ziua de azi.
    Sper ca v-a placut si acest episod din Instamania si ...ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like