NOTD: Glitter & flowers reloaded

vineri, martie 13, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am observat ca manichiura pe care v-am prezentat-o anul trecut aici v-a placut asa ca m-am gandit sa o reinventez si va prezint o noua abordare a unor unghiute primavaratice.
    Si de aceasta data am apelat la placuta pentru manichiura dar am aplicat modelul pe diagonala (am folosit o banda scotch in momentul in care am facut transferul) iar pe unghiutele care au ramas fara model am aplicat acelasi glitter auriu marca Golden Rose.
   Rezultatul mi-a placut foarte mult, in ciuda faptului ca oja Alessandro, destul de lichida, a fost mai incapatanata si nu s-a lasat transferata asa...cu una cu doua.





Am folosit:
Flormar - nr. 429;
Alessandro - din pacate nu va pot ajuta cu un numar fiindca s-a sters de pe ambalaj ....
Golden Rose - Jolly Jewels nr. 103;
Trind Nail Brightener.


    Cam atat pe ziua de azi. Sper ca v-a placut manichiura mea si va doresc sa aveti o zi plina de zambete!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like