OOTD: Copycat

miercuri, martie 11, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu cred ca mai e un secret ca eu si  Deena avem gusturi asemanatoare. De fiecare data cand dorim sa facem cate o achizitie ne consultam si de cele mai multe ori alegem aceleasi produse razand in momentul in care observam coincidentele.
    O situatie asemantoare a fost cea in care mi-a aratat acest pulover. I-am spus ca intotdeauna mi-au placut hainele accesorizate cu cate un fermoar "pe ici pe colo"  iar cand mi l-a aratat am spus ca musai vreau si eu. 
    Lejer, intr-o nunata deosebit de placuta de bleu, perfect pentru aceasta perioada. Cum sa-i rezisti?


    Cu rusinica de rigoare am intrebat-o daca ar fi deranjata de gestul meu dar ea a zambit si mi-a spus ca nu e nicio problema, imi recomanda sa aleg marimea M. Cu zambetul pe buze am adaugat produsul in cos, am finalizat comanda si l-am asteptat cu nerabdare.
    Am fost bucuroasa ca am ascultat sfatul, marimea M mi se potriveste la fix iar puloverul ocupa acum un loc de cinste in sifonier.




    Pentru postarea de azi am ales sa-l port intr-o combinatie de bleu-negru, alaturi de jacheta mea preferata de la Zara, tot de pe Kurtmann, colantii thermo si eternele mele ghete de care nu ma  mai pot satura.



    Mi s-a parut ca o palarioara o sa-i dea un aer deosebit asa ca am ales-o pe cea gri de pe Vessos. 




    Cam atat pe ziua de azi.
    Sunt curioasa daca voi procedati la fel ca mine in cazul in care un obiect vestimentar va cucereste. Mie nu mi se pare grav, pentru ca fiecare alege sa-l poarte intr-un mod diferit, sa ofere o alta imagine de ansamblu.

Kis Kiss Dee

You Might Also Like