Vinerea imbulinata #53

vineri, martie 06, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si afara ninge, ninge, ninge .... Si e martie... Si zau ca nu credeam ca o sa mai vad fulgi pufosi pana in decembrie....
    Nu pot sa pun ca ma bucura acest aspect dar pentru ca e vineri incerc sa imi pastrez optimismul si sa ma gandesc ca zapada o sa plece repede datorita imbulinarii mele primavaratice. Merge? Sper ca da.
    Pentru episodul de astazi am ales sa astern cateva bulinute viu colorate pe un fond alb. O manichiura simpla, vesela si in acelasi timp eleganta.
    Sper ca o sa va placa.






    Zilele trecute discutam cu o prietena care mi-a spus ca a fost la un salon pentru o manichiura, a solicitat o "imbulinare" iar doamna manichiurista i-a spus ca sunt prea banale asa ca i-a recomandat cateva floricele. Noi spunem ca nu suntem de acord si ca bulinele sunt vesele si ofera acel ceva unei manichiuri.
    Voi ce parere aveti?
    Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza, priceputele mele partenere "bubuline".

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like