Beautiful Blogger Award

luni, iunie 11, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am sa incep saptamana cu un nou award primit de la Aguritza si Alina.
    Va multumesc mult ca v-ati gandit la mine fetelor. :*


Conditiile care trebuie indeplinite pentru a ma putea mandri cu acest award sunt urmatoarele :

1. Multumeste persoanei care te-a nominalizat cu link catre ea.
 Nici nu cred ca ar trebui mentionata aceasta conditie pentru ca intotdeauna voi incepe cu multumirile de rigoare.

2.Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog, si ce te determina sa continui :)
    Sincer...de revelion, o prietena m-a rugat sa o machiez pentru petrecerea la care urma sa mearga. Nu am lasat-o sa se uite in oglinda pana nu am terminat "opera" iar in momentul in care i-am vazut reactia...."Suuuper!!!", am fost atat de impresionata incat m-am gandit ca poate prin intermediul unui blog as putea sa mai bucur pe cineva, fie datorita tipurilor de machiaj prezentate (BTW mai am muuulte de invatat) fie experientelor pe care le traiesc si pe care le impartasesc. Sunt determinata de feedback-ul care il primesc de la cititoarele mele, de faptul ca munca mea este apreciata.

3.Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta.
    Ma trezesc dis-de-dimineata, imi beau cafeaua, imi verific mailurile si adesea postez un articol pe blog sau pregatesc un articol pentru blog. Merg la munca, in pauza de masa bineinteles fie postez articolul pregatit (ex astazi), fie raspund comentariilor voastre, fie imi mai clatesc ochii pe alte bloguri. Dupa program, ajung acasa, deschid calculatorul, verific noutatile, treburi casnice (n-am ce face, curatenia si mancarea trebuie asigurate ;))), iar seara in functie de timpul liber care mi-a ramas fie ies la o plimbare, urmaresc un film sau citesc.

4.Cea mai buna colaborare a ta cu un alt blogger .
    In prezent, nu colaborez cu nimeni din blogosfera, dar pot spune cu mana pe inima ca am cunoscut o multime de bloggeritze care m-au ajutat, m-au sustinut si m-au criticat exact cand am avut nevoie. Va multumesc fetelor, stiu ele foarte bine care sunt.

5.Cea mai "urata" colaborare cu un alt blogger.
    Nu am avut o astfel de experienta, nu imi doresc si nici nu cred ca voi avea. :)

6.Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii .
    Blogul meu este "my baby" daca ii pot spune asa. Este locul in care ma regasesc, locul care ma reprezinta, locul in care pot fi EU. Nu credeam vreodata ca as putea sa ma atasez atat de mult de asa ceva si iata ca s-a intamplat. Imi place ceea ce fac, ma reprezinta.

7.Acorda "Beautiful Blogger Award" cel putin la 5 bloggeri.
    Doresc sa acord acest award tuturor bloggeritzelor din lista mea de bloguri. Va multumesc ca sunteti alaturi de mine, va respect munca (fara strop de ipocrizie, nu imi imaginam cata munca poate fi in spatele unei postari, inainte  de a incepe totul mi se parea atat de usor) si toata implicarea de care dati dovada.

Acestea ar fi raspunsurile mele, sper ca v-au placut si va multumesc inca  odata pentru premiul oferit. :*

Kiss Kiss si o saptamana ca in flme va doresc!






You Might Also Like