NOTD + Tutorial: Lime Paintball

marți, iunie 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Am vazut ca v-au placut unghiutzele mele de la postarea cu manichiura Paintball, asa ca v-am pregatit o noua manichiura si bineinteles la cererea voastra si primul meu tutorial. :)
    Sper sa va placa, iar daca aveti vreo nelamurire/solicitare va rog sa mi-o transmiteti.
     Am reinventat putin aceasta manichiura, am folosit tonuri mai varatice, iar rezultatul ar fi acesta:


    Iar acum.......tutorialul:
   Ca baza am folosit o oja Gabrini din gama Summer Edition un galben verzui, de aceea am denumit si manichiura Lime Paintball.

    Am asteptat pana ce oja folosita ca baza s-a uscat. Am pus un strop de oja pe unghie pe care l-am "imprastiat" cu ajutorul unui ac.


    Am continuat cu inca alte 4 nuante pentru ca manichiura sa isi pastreze efectul, la fel ca si data trecuta.

    La final am adaugat lacul transparent folosit ca top coat pentru luciu, rezistenta, uniformizare.


    Vedeti? Nu e chiar atat de greu. Dureaza maxim 30 de minute iar rezultatul este foarte vesel.

    Ojele folosite:

  
    Sper ca v-a placut tutorialul meu. Astept parerile voastre si bineinteles poze daca doriti sa reproduceti aceasta manichiura :D

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati de giveawayul Lovely Garden.


You Might Also Like

0 comentarii: