Kreativ Blogger Award

miercuri, iunie 06, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am primit acest award de la  Iris ,careia ii multumesc tare, tare, mult,  mult ca s-a gandit la mine.

Regulile sunt urmatoarele:

-Link the person who awarded you;
-Post the Kreativ Blogger image to your blog;
-Post 7 random things about you;
-Award 10 other deserving bloggers.
 
    Prima conditie cred ca am indeplinit-o. :)



       Acum sa va spun 7 lucruri despre mine ... hmmmm....

- Sunt o fire vesela si visatoare (partea cu visatul nu o duc la extrem, dar pot sa spun ca am o imaginatie destul de bogata);
- Imi plac iesirile in aer liber (acest lucru cred ca il stiati), daaar ce nu stiati despre mine este faptul ca functia mea preferat in cazul iesirii la gratar este de "fochist sef" - o atributie mai mult masculina.
- Tot in legatura cu iesirile in aer liber, cel putin  de 2 ori pe saptamana, fac cativa kilometri buni cu rolele. Le iubesc pur si simplu.
- Imi place sa gatesc atunci cand am timp, bineinteles;
- Sunt superstitioasa;
- Acum, cred ca veti rade daaar...am citit toata seria Twilight si mi-a placut la nebunie;  
- De cand am intrat in aceasta "lume" mi-am descoperit destul de multe defecte. :))

    Cele 10 bloggeritze carora le voi transmite acest award sunt:
1.Simona
2. Andreea Andi

3.Alexandra
4.Roxana
5.Alexia
6.Gabriela
7.Alice
8.Andreea
9.Gina
10.Aguritza.
 ..... si oricine mai doreste sa preia acest TAG.

Sper ca v-au placut raspunsurile mele si va astept si pe voi sa imi impartasiti lucruri despre voi, daca doriti bineinteles.

 P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul Lovely Garden.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: