Swatch oje Colour Breeze Oriflame

marți, iunie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Dupa cum stiti Oriflame a lansat o noua gama si anume: Colour Breeze care contine 5 nuante de oje si 5 nuante de rujuri Power Shine (stiti ca sunt printre preferatele mele).
    Astazi doresc sa va prezint swatch-uri pentru toate cele 5 nuante de oja care mi se par perfecte pentru vara si sincer nu am putut sa imi aleg nici o nuanta preferata pentru ca imi plac toate. Nu am folosit nici baza, nici top coat, am dorit sa vedeti exact nuantele si cum se prezinta dupa aplicare.

    Colectia de oje Colour Breeze, "poza de grup":


    Oja Midnight Blue, este un albastru indigo sidefat, se aplica usor, arata bine aplicata chiar si intr-un singur strat:


Aplicata intr-un singur strat:


Aplicata in 2 straturi:


Oja Silver Moon, este un argintiu inchis, de asemenea sidefat, la aceasta nuanta este necesara aplicare in 2 straturi:


Aplicata intr-un strat:


Aplicata in 2 straturi:


Oja Skinny Dip, un alb laptos care ma duce gandul la o gramada de combinatii, dar care poate fi purtata si in varianta simpla. Aici au fost necesare 3 straturi pentru a ma declara multumita.


Aplicata intr-un singur strat:


Aplicata in 2 straturi:


Aplicata in 3 straturi:


Oja Coral Reef, este un portacaliu absolut superb, arata excelent dupa ce este aplicata in 2 straturi:


Aplicata intr-un singur strat:


Aplicata in 2 straturi:


Oja Summer Sun, un galben solar cu particule sclipitoare, o nuanta superba. A lasat urme la prima aplicare, am avut nevoie de 3 straturi pentru a ma declara mutumita, probabil ca peste o baza nu voi avea aceasta problema.


Aplicata intr-un singur strat:



Aplicata in 2 straturi:


Aplicata in 3 straturi:



    Acestea ar fi cele 5 oje din colectie Oriflame. Au o consistenta cremoasa si sunt usor de aplicat. La capitolul rezistenta nu ma pot pronunta inca, va voi prezenta un NOTD, sau voi reveni in aceasta postare dupa ce voi fi lamurita si de acest aspect. Pot fi achizitionate la un pret de 9.99 Lei fiind la oferta in aceasta campanie (pretul de catalog fiind 17 Lei ).

    Va place aceasta gama? Daca da, care nuanta va tenteaza cel mai mult?

Kiss Kiss Dee





















    

You Might Also Like