Prima saptamana cu Ivatherm

duminică, iunie 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    A trecut deja prima saptamana in care am folosit produsele primite in Beauty Box-ul Ivatherm.
    Pentru inceput si pentru a nu va plictisi prea tare, am rezumat intr-un tabel cateva informatii despre mine si mamica mea, scurt si la obiect, pentru a va face o idee si despre noi si despre stilul nostru de viata pentru ca si acestea sunt aspecte foarte importante pentru catalogarea unui produs:

Detalii
Diana
Celia
Varsta
28
54
Tip de ten
Uscat cu tendinte de ingrasare in zona T
Mixt/gras
Stil de viata
Activ
Sedentar
Alimentatie
Sanatoasa dar si fast food
Sanatoasa
Hidratare
Medie – max 1.5 l apa/zi
Medie – sub 1.5 l apa/zi
Produs folosit
Crema Hidratanta Multiperformanta Ivatherm
Una crema de fata anti aging
Produs folosit
Crema antirid si anticearcan contur de ochi Ivatherm
Una crema anti-aging pentru conturul ochilor
Produs folosit
Apa termala Ivatherm

    Amandoua avem o fire vesela, radem destul de des iar ridurile de expresie sunt singura consecinta pe care trebuie sa o suportam in urma acestei activitati. Din fericire, avem grija de tenul nostru si incercam sa il ingrijim cat mai bine, ne ghidam dupa proverbul frantuzesc (daca nu ma insel) - "Pana la 30 de ani femeile au tenul pe care l-a daruit Dumnezeu, dupa 30 de ani au tenul care il merita!".

    Nu va mai retin cu astfel de detalii si incep cu primele impresii ale mamei. Beauty Box-ul a ajuns luni, pentru ca locuim in localitati diferite si a trebuit sa mai faca un drum pana a ajunge la destinatie. Primul lucru, care l-a subliniat si cu care m-a rugat sa incep este ambalajul igienic, care ii place foarte mult deoarece are dozator si astfel nu atinge continutul produsului.
























    A inceput testarea in aceeasi zi, le foloseste atat dimineata cat si seara, ii place consistenta cremelor si faptul ca se absob rapid in piele. Isi simte tenul hidratat si odihnit, mai multe detalii mi-a promis la urmatoarea postare.
   Foloseste apa termala atat dimineata cat si seara si o considera foarte eficienta. In ultimele zile fiind foarte cald, a avut probleme cu niste iritatii la nivelul fetei dar a reusit sa rezolve aceasta problema tot cu ajutorul apei termale cunoscuta pentru proprietatile sale terapeutice.

    "Ai grija ce iti doresti pentru ca se poate implini" - acesta a fost primul meu gand cand am deschis Crema hidratanta multiperformanta. Probabil ati mai citit postarile mele in care spuneam ca nu am gasit o crema suficient de consistenta pentru gusturile mele. Ei bine, aceasta este cea mai consistenta crema pe care am vazut-o in viata mea.
























    Are o consistenta aproape solida si cu toate acestea, se absoarbe destul de repede, tenul ramand doar cu o pelicula foarte subtire mai grasa. In cazul in care acest aspect va displace, o puteti folosi doar pe post de crema de noapte iar dimineata veti avea un ten fresh.

    Crema de contur ochi, antirid si anticearcan are o consistenta medie si se absoarbe rapid. Pielea din jurul ochilor arata hidratata dar inca nu ma pot pronunta in privinta eficientei impotriva cearcanelor.























    Cu Apa termala sunt prietena de multi ani, m-a ajutat la capitolul iritatii dupa epilare, arsuri solare, o folosesc dupa demachiere, iar prietenul meu dupa barbierit pentru ca are un ten sensibil. Mi-a fost mereu teama sa o folosesc pentru fixarea machiajului dar promit sa o supun si acestui test.

    Acestea ar fi primele noastre impresii in urma folosirii produselor Ivatherm. sper ca au fost utile aceste informatii si voi reveni cu noutati si detalii saptamana viitoare.
    Sper ca nu v-am plictisit, daca mai aveti intrebari, nu ezitati sa imi lasati un comentariu.

O duminica frumoasa va doresc!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: