Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?

sâmbătă, iunie 16, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Dupa cum ma laudam pe facebook, am fost acceptata in Campania Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?, iar acum vreau sa ma laud si cu ce mi-am ales.
    Ieri am primit beauty box-urile oferite de Trender si Ivatherm si nu ma pot abtine sa nu le zambesc de cate ori ma uit la ele.
    Partenera mea in cadrul acestei campanii este mama mea (cine altcineva putea fi cea mai importanta femeie din viata mea, nu?) si abia astept sa aud si sa va impartasesc si impresiile ei dupa ce va folosi produsele.
    Beauty box-ul meu contine urmatoarele produse:


- Apa termala Ivatherm - am mai folosit-o si mi-a placut extrem de mult, dar despre ea va voi povesti intr-o alta postare;
- Crema Hidratanta Multiperformanta Ivatherm;
- Crema antirid si anticearcan contur de ochi Ivatherm.

Beauty box-ul mamei contine:


- Apa termala Ivatherm;
- Una crema de fata anti aging;
- Una crema anti-aging pentru conturul ochilor.

    Acestea fiind spuse, sa inceapa testarea! 

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like