LOTD: It takes two to tango

vineri, iunie 08, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu cred ca v-am spus pana acum, dar ador tangoul, in special cel argentinian. Cred ca nu exista un dans mai pasional ca acesta. Mi-as dori sa stiu si eu sa dansez, mi-ar face placere sa iau niste cursuuri de dans dar nu gasesc niciodata timpul necesar ( este cel mai important lucru de pe "my bucket list"). Iar daca nu stiu sa dansez, am hotarat ca macar un look as putea sa ii dedic, nu?
    Printre minunatele poze care le-am  vizualizat, aceasta mi-a atras atentia in mod special, asa ca o pot cataloga ca si sursa de inspiratie:


    A fost pentru prima data cand am folosit gene false, pot sa spun ca a fost un chin, sper sa ma obisnuiesc pentru ca imi place mult rezultatul. Astept si parerile voastre, bineinteles, dar pentru inceput va arat rezultatul meu:








Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- 2 nuante de fard bej mat din paleta Coastal Scents Prism Palette;
-  Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Oriflame Wonder Lash;
- Gene false Elf - aspect natural.

Machiaj ten:
- Fond de ten Oriflame Beauty Oxygen Boost - Sand;
- Blush Oriflame.

Machiaj buze:
- Creion contur Revlon Colorstay;
- Ruj Power Shine Red Ovation.

Deci....ce parere aveti? Pentru primul meu machiaj de acest gen cred ca m-am descurcat binisor. Sper sa va placa. :)

Kiss Kiss Dee

P. S. : Va astept sa va inscrieti la giveawayul by Oriflame, este ultima zi. :*

You Might Also Like

0 comentarii: