Oriflame goodies

vineri, iunie 22, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Nu-mi vine sa cred ca am ajuns la postarea cu numarul 100! Wowww - me soooo happy! :))
    Dar totusi postarea de astazi nu are ca subiect principal aceasta realizare ci alte bunatati primite pentru a le testa.
   Acum cateva zile am participat la un nou concurs destinat bloggerilor organizat de Oriflame. De aceasta data nu am fost foarte optimista in privinta acceptarii mele in campanie, dar ei au considerat ca articolul meu este original, iar ieri am primit bunatatile:



Am intrat in programul de testare a Inovatiei Oriflame si am primit:
- Rimel Hyper Stretch;
- Crema pentru corectarea ridurilor profunde 35+ Ecollagen Deep Wrinkle;
- Bioclinic - Lifting Super Rich Repair un produs cosmetico-farmaceutic de inalta calitate.

Am scapat de conjunctivita, inca mai folosesc picaturi, dar de luni incep testarea rimelului Hyper Stretch. O sa va prezint toate detaliile experientei mele si sper sa ma ajute sa am gene spectaculoase.

Ati achizitionat acest produs sau asteptati parerile mele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like