Review: Garnier Essential Crema regeneranta pentru conturul ochilor

luni, iunie 04, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

      Cat de frumos este sa iti incepi saptamana cu o zi libera...
    Profitand de aceasta diminieata, am decis sa renunt la leneveala si sa va prezint un produs pe care l-am achizitionat in aprilie, iar acum i-a venit si lui randul la "puricat". Imi cer scuze inca de pe acum, din pacate am aruncat cutia pe care erau trecute ingredientele si nu am gasit o sursa de unde sa le sustrag.
    Am gasit-o in Carrefour, era la oferta, doar 10 lei  si cum crema mea de ochi se termina am achizitionat-o.
   Garnier Essential Crema regeneranta pentru conturul ochilor arata cam asa, in cazul in care nu v-a facut cu ochiul pana acum de pe refturile magazinelor:

 Aspect si consistenta:


Producatorul o descrie in urmatorul fel:
Pentru toate tipurile de piele.Extractul de seminte de floarea soarelui ajuta la reconstruirea barierei cutanate.Pielea din jurul ochilor este vizibil mai ferma si arata mai sanatoasa.

Parerea mea:
- Este o crema cu o consistenta usoara care se absoarbe rapid in piele (dupa cum stiti, eu prefer cremele mai grase asa ca eu o folosesc in 2 straturi si astfel ma declar multumita);
- Dupa aplicare pielea din jurul ochilor este hidratata iar tenul are aspectul "odihnit";
- La capitolul regenerare nu am observat nimic, nici nu ma asteptam la minuni dar pot spune ca sunt multumita in proportie de 80% de hidratatre.
- Are un miros delicat, nu deranjeaza, nu am simtit nici o aroma florala, fructata etc.;
- Cantitatea este de 15 ml;
- Expira la 6 luni de la deschidere;
- Eu am achizitionat-o la un pret de 10 lei, stiu ca aceasta crema a fost oferita si in revista Beau Monde luna trecuta, acum nu stiu care este pretul sau exact;

    In concluzie, consider ca este o crema potrivita tenului tanar fara probleme majore cu ridurile. In cazul in care aveti riduri vizibile in jurul ochilor nu o recomand. Este o crema bunicica, nu extraordinara, eu personal nu o voi mai achizitiona pentru ca la capitolul consistenta nu m-a cucerit.

    Ati folosit aceasta crema? Daca da, v-a placut sau sunteti si voi in cautarea cremei perfecte?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. Am intrat in ultima saptamana. Va puteti inscrie aici.

You Might Also Like

0 comentarii: