Favoritele lunii mai

duminică, iunie 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello girls,

Am vazut ca postarile de acest gen sunt foarte populare la inceput/sfarsit de luna si m-am gandit sa va prezint si eu produsele care le-am folosit frecvent in luna mai - cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Daca va face placere sa vedeti asa ceva pe pagina mea, spuneti-mi si va deveni o postare care nu va lipsi la inceputul fiecarei luni.

Sa incepem…..favoritele lunii mai au fost urmatoarele:





Produsele de makeup predominante in machiajul zilnic:
- Eyeliner Essence – Midnight in Paris – mi se pare excelent, este foarte rezistent, ii voi face si un review;
- Fardurile Radiance – le-am primit in revista Story, initial nu m-au atras dar am vazut mai multe swatch-uri in blogosfera si nu regret achizitia facuta;
- Batonul corector Elf – mi se pare foarte eficient i-am facut si un review aici.

Produsele de ingrijire corporala folosite luna aceasta si nu numai sunt:
- Body Butter Cien, il folosesc frecvent, nu mi-am schimbat parerea despre el i-am facut review  aici.
- Scrub Oriflame - Discover Columbia, l-am descoperit intr-un flyer, miroase delicios ii voi face un review in curand;
- Gel purificator pentru spalarea tenului Tea Tree & Rosemary Oriflame, suntem vechi prieteni, face parte din ritualul meu zilnic;
- Crema Tender Care, o folosesc zilnic pentru buze si coate, varianta cu vanilie si cu ciocolata, o pot incadra la ambele categorii, i-am facut review aici.

Si nu in ultimul rand, apa de toaleta Lovely Garden, care o folosesc cu economie, imi place mult. Daca doriti sa o testati va puteti inscrie la giveaway aici. 


Acestea ar fi produsele mele preferate. Voi ce produse ati folosit in luna mai? Se regasesc in lista mea?

Kiss Kiss si o duminica de vis :)










You Might Also Like

0 comentarii: