Review: Essence Gel Eyeliner

joi, iunie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Astazi doresc sa va prezint un produs care pe mine m-a impresionat de la prima aplicare si care is astepta cumintel randul pentru review: Essence Gel Eyeliner.
    Recunosc ca, pana sa incep "bloggereala" nu auzisem de cosmeticele de la Essence, dar de cand am inceput sa le vad in diverse postari am devenit din ce in ce mai curioasa. In Sibiu le-am cautat insa fara succes, asa ca afland ca prietena mea se intoarce din Germanica am rugat-o sa imi achizitioneze 2 produse pentru a le testa calitatea. Este primul meu eyeliner gel si am fost putin sceptica in privinta sa.
    De la prima aplicare m-a impresionat prin intensitatea culorii si rezistenta. 
    Sper ca acest brand sa ajunga si in Sibiu pentru ca stiu ca se gaseste in multe orase din tara. In cazul in care locuiti intr-un oras "binecuvantat" cu un stand Essence nu il ocoliti. Produsul arata in felul urmator:



Consistenta:







Aplicare si intensitate:


Produsul folosit in cel mai recent look:

Promit sa reveni in cadrul aceleiasi postari si cu proba de rezistenta pe care am omis-o.

Producatorul il defeineste ca un gel eyeliner de inalta precizie rezistent la apa.

Parerea mea:

- Este cel mai bun eyeliner care l-am folosit pana acum;
- Nu stiu daca m-am descurcat foarte bine de la prima aplicare datorita tutorialelor urmarite sau este pur si simplu usor de aplicat daca ai o pensula, dar va spun cu mana pe inima ca am reusit sa il aplic fara probleme;
- Este rezistent la apa, se demachiaza mai greu dar pentru mine nu este o problema pentru ca am siguranta ca acest produs ramane intact in diverse momente ale zilei;
- Rezista foarte mult, in cazul meu dupa 9 ore arata impecabil;
- Pentru o aplicare nu se consuma decat o mica, cantitate din produs;
- Are o cantitate de 3 ml;
- Valabilitatea este de 6 luni de la data deschiderii, eu am ajuns la jumatatea acestei perioade, nu s-a uscat, nu am probleme;
- Am primit acest produs dar din cate am citit si eu are un pret de aproximativ 15 lei.

In concluzie, este un produs pe care il voi recumpara fie din tara fie din afara ei. Nu am nimic de obiectat si face parte din favoritele mele de cand l-am primit.

Voi ati folosit produse Essence? Ati fost la fel de multumite ca si mine?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: