Review: Cremă abrazivă pentru corp Discover Colombia

luni, iunie 18, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cum a fost weekendul? Eu am simtit in sfarsit ca a venit vara...Sa speram ca vremea frumosa va tine cu noi si pe viitor. 
    Astazi doresc sa  va prezint un produs care ar trebui sa fie nelipsit in trusele noastre mai ales in sezonul cald. Cred ca toate lumea ar trebui sa foloseasca un scrub inainte de a merge la plaja (bineinteles poate fi folosit si unul 100% natural cu ar fi cafeaua), pielea ramane catifelata si putem evita petele acelea neplacute care apar  in cazul bronzului neuniform. Eu sunt mai lenesa (sau activa/ocupata) in ultima perioada si de aceea folosesc scruburi care nu sunt naturale pentru ca mi se pare ca economisesc timp pe care il folosi in alte scopuri. ;))
    Scrubul pe care il folosesc in prezent l-am descoperit intr-un flyer Oriflame in luna aprilie daca nu ma inseala memoria si este din gama Discover - Discover Colombia Deep Woods Body Scrub.
    In cazul in care nu l-ati vazut in cataloage arata in felul urmator:


Consistenta si dimensiune particule scrub:


Ingrediente:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, POLYETHYLENE, COCAMIDOPROPYL BETAINE,ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN,HYDROGENATED JOJOBA OIL, BENZOPHENONE-4, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 19140, CI 16035, CI 42090.

Ce spun ei:
Obtineti o piele moale si bucurati-va de mirosul aromat lemnos.

Ce spun eu:
- Imi place acest scrub deoarece are o duritate medie (in general imi plac scruburile mai "agresive"  dar acest scrub contine atat particule de dimensiune mica, cat si particule de dimensiuni mai mari);
- Pielea ramane fina si catifelata dupa utilizare;
- In momentul in care deschizi recipientul simti o aroma puternica de cafea, absolut delicioasa. Nu va pot spune daca aceasta aroma persita pe piele deoarece folosesc crema de corp imediat dupa ce ies de la dus, dar va pot spune ca baia ramane "inmiresmata" cu aceasta aroma;
- Este transparent si are o consistenta medie, eu folosesc burete la dus si cantitatea folosita este mai mica;
- Are o cantitate de 200 ml, il folosesc din luna mai de 1data/2ori pe saptamana si am consumat jumatate din cantitate;
- Expira la 12 luni de la deschidere;
- Pe site gasiti produsul la un pret de 22 lei dar eu l-am achizitionat la mega oferta cu doar 8 lei (mi se pare mai mult decat avantajos).

    In concluzie, imi place acest scrub, iar daca voi mai gasi astfel de oferte il voi recumpara. Oricum, imi doresc sa folosesc cat mai multe produse si sa impart experienta folosirii lor cu voi.

Ati folosit acest scrub? V-a placut? Ce alte scruburi imi recomandati?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



    

You Might Also Like