Favoritele lunii iunie

sâmbătă, iunie 30, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Nici nu stiu cand a trecut capriciosul ciresar (cel putin in ultimii doi ani asa a fost) dar cert este ca de maine intram in luna lui cuptor, luna mea favorita (sunt leu, imi place soarele) si doresc sa nu mai fiu la fel de intarziata ca si luna trecuta la capitoulul postari cu favoritele lunii.
    Favoritele lunii iunie au fost:


Produse pentru ingrijirea tenului:
- Desi am decis ca voi incerca, cat mai multe produse, pur si simplu nu m-am putut abtine sa nu o recumpar -  Solutia micelara Blanchette B - review aici.
-  Apa termala Ivatherm - review in curand;
- Crema hidratanta multiperformanta Ivatherm - review in curand;
- Crema antirid si anticearcan contur ochi Ivatherm - review in curand;
- BB Cream Miracle Skin Perfector - Garnier - review aici;

Produse pentru ingrijirea corpului:
- Gel de dus Apidermaliv - review in curad;
- Lotiune de corp Balea Young cu vanilie si lamaie - review in curand;
- Apa de toaleta Amazonia pentru ea - review aici.

Produsele folosite pentru machiajul ochilor au fost aproape inexistente datorita conjunctivitei, tratate dar pentru moment am luat o mica pauza la capitolul makeup. nu sunt foarte mandra, sunt blonda si arat cam stearsa dar asta e situatia, noroc cu ochelarii de soare care ma camufleaza aproape tot timpul. ;))

Pedichiura mea a fost aproape toata luna asigurata de oja Oriflame Colour Breeze nuanta Coral Reef - swatch aici, va urma cu siguranta o postare NOTD cu aceasta oja pentru ca o ador.

Pe buze am purtat Rujul Oriflame Power Shine nuanta Pink Paradise - swatch aici.

    Acestea au fost produsele care mi-au infrumusetat zilele ploioase si mi-au racorit zilele caniculare in aceasta luna.

    Care au fost favoritele voastre?

Kiss Kiss si un weekend de vis!


You Might Also Like

0 comentarii: