Vara cu soare

duminică, iulie 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Am fost provocata de Mihaela sa va impartasesc din secretele unei veri cu mult soare. Ei bine, daca imi cititi blogul cu siguranta stiti ca imi place soarele, vara si apa. Daca nu stiati...cred ca o sa ma mai vedeti multe postari in care voi spune acelasi lucru sun, sun, sun.
    Sunt in totalitate de acord cu Mihaela, mi-as dori sa ma mai bucur de lungile vacante de vara, in care trandaveam fara griji toata ziua. Dar timpul a trecut, noi am crescut si mie imi ramane doar dorinta ca in vara aceasta sa am parte de macar 10 zile de concediu in care sa ma relaxez total.
    Nu cred ca va voi impartasi secrete, as putea sa le spun mai corect niste dorinte care le avem majoritatea dintre noi. Cred ca oricine isi doreste vara: mare, soare, relaxare, racorire si putina distractie, nu?
    De cate ori am ocazia, fac un tur al locatiilor exotice prin intermediul Places & People si imediat ma simt mai bine. Si astazi va voi prezenta cateva locuri in care mi-ar face placere sa imi petrec zilele insorite ale concediului.
    In ultima perioada, imi doresc foarte mult sa ma relaxez, fara griji, pur si simplu sa ma deconectez de tot ce inseamna probleme cotidiene si sa imi incarc bateriile. Cu siguranta cateva zile in una dintre aceste locatii m-ar face ca noua:



    Cu siguranta puteam alege mult mai multe fotgrafii, dar m-am gandit ca doua surprin perfect esentialul.
    Hidratarea este foarte importanta in zilele toride si cu siguranta nu ar lipsi de langa mine si...


    Bineinteles ca trebuie sa ne racorim, iar inghetata este un "must have" pentru mine:


    Dupa o zi in care ma bucur de liniste si relaxare cu siguranta as continua si seara in acelasi mod...cu un masaj:

  

    Si o iesire cu prietenii ar fi binevenita int-o astfel de locatie:

  
    Nu sunt pretentioasa, nu-i asa? 
    Pana sa ajung in locatii exotice dau o fuga pana la Ocna Sibiului sa profit si eu de razele soarelui si de vacanta...mai vorbim!
    Voi unde vreti sa ajungeti in aceasta vacanta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: