NOTD: Colour Mix

luni, iulie 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cum v-ati petrecut weekendul? Eu dupa cum stiti, sambata am fost la raliul Sibiului rebranduit Sibiu Rally, iar din capitolul "Ce face o pitzipoanca daca se plictiseste?" va preziunt un NOTD. Am avut timp de poze berechet, asa ca, nu mi-a parut rau ca in ultima clipa, inainte de plecare eu am decis sa ma joc putin.
    In 10 minute eram gata de plecare,cu unghiute vesel colorate:





Produse folosite:

- Oja Gabrini Summer Edition - M110;
- Oja Essence - Viva la green;
- Oja Oriflame Colour Breeze - Coral Reef;
- Oja Golden Rose nr. 132;
- Oja Oriflame Colour Breeze - Sumer Sun.



Ce ziceti? Va place manichiura mea? Mie mi se pare tare vesela. :)

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: