NOTD: Summer Lime

luni, iulie 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Cum a fost weekendul? V-ati relaxat? Eu trebui sa recunosc ca da. Am stat la soare, m-am balacit, iar acum am febra musculara dar nu ma deranjeaza, mi-am incarcat bateriile pentru aceasta saptamana.
    Manichiura de astazi este consecinta relaxarii mele, fiind intr-o dispozitie teribila pentru galben. Nu m-am putut decide ce nuanta sa aleg, asa ca am "furat" ideea talentatei Meg (are niste modele pe care oricine ar dori sa le recreeze) si am aplicat-o pe unghiutele mele.
    Priviti rezultatul meu:




    Produse folosite:
- Oja Oriflame Colour Breeze - Summer Sun;
- Oja Gabrini Summer Edition - M101 (inelar si aratator).


    Imi pare rau ca nu am poze la lumina naturala, dar momentul creatiei a fost aseara, daca am timp voi reveni si cu poze la lumina zilei. :)
    Ce ziceti? Va place manichiura mea summer-ish? Ati purta-o?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: