Review: Gel de dus Apidermaliv

marți, iulie 10, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Acum, cand canicula isi face de cap, singurele lucruri la care ma pot gandi (bineinteles daca nu sunt la plaja, racoridu-ma din cand in cand cu o inghetata) sunt: o salata sau o inghetata si bineinteles un rasfat la dus dupa care sa ma simt revigorata si racorita.
    Va spuneam luna trecuta ca am primit pentru a testa doua geluri de dus de la Complex Apicol Veceslav Harnaj, iar astazi doresc sa va prezint Gelul de dus Apidermaliv.





Ingrediente:


Culoare/ consistenta:



Ce spun ei:
Gelul de dus Apidermaliv rasfata delicat pielea datorita combinatiei de ulei de masline, unt de shea si laptisor de matca. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea mentinand-o supla si elastica, im timp ce untul de shea repara pielea ranita si intensifica circulatia. Laptisorul de matca, untul de shea si uleiul de masline sunt un rasfat regal pentru pielea corpului.

Ce spun eu: 
- M-a incantat in primul rand ideea de produs 100% natural pentru ca nu am folosit pana acum astfel de produse. 
- In ziua in care am primit produsele, am inceput testarea acestui gel de dus si m-a impresionat felul in care mi-am simtit pielea dupa ce l-am folosit – hidratata si fina. 
- Desi are o consistenta destul de lichida si nu face foarte multa spuma am simtit cum pielea imi “scartaie” de curatenie; 
- Intotdeauna folosesc crema de corp dupa dus dar de aceasta data am vrut sa vad cum se comporta si fara aceasta, nu am avut nici o clipa senzatia de piele uscata ( l-am rugat si pe prietenul meu sa o testeze iar concluzia lui a fost – "uite ce piele fina am" ;)));
- Are culoare galbena si miroase a laptisor de matca, care persista destul de mult; 
- Ambalajul este practic, se inchide cu un capacel care nu permite pierderea produsului;
- Are o cantitate de 250 ml;
- Pretul este de 12 lei;
- Produsul poate fi achizitionat fie din magazine naturiste, fie din Boutique-ul online;
- Valabilitatea 05.2013.


    In concluzie, imi place acest gel de dus, singurul minus care i-l ofer este la capitolul consistenta/spuma dar poate fi ignorat (stiti ca eu am o problema cu consistenta produselor). Altfel, este un produs eficient atat dupa parerea mea, cat si a prietenul meu.

Ati folosit astfel de produse? Va plac? Eu cu siguranta doresc sa mai incerc cate ceva. :)

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: