B'day haul si o surpriza...

marți, iulie 31, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu m-am laudat, dar unele dintre "colegele" mele au aflat (nu ca as fi ascuns acest lucru) saptamana trecuta a fost ziua mea. Da, da sunt un leutz mai batran cu un an, care pana acum iubea soarele, dar odata cu inaintarea in varsta se ramoleste. :))
    Am decis sa va arat cateva dintre cadourile primite, produse cosmetice, restul le pastrez pentru mine (acum realizez ca am uitat 3 articole dar vi le voi prezenta in alte postari). 
    Sa incepem....


Daca eu am ales-o partenera de campanie la Ivatherm, mamica mea s-a gandit la mine si mi-a oferit toata gama Beautycycle - water de la Amway (crema de zi, crema de noapte, tonic si demachiant ). Cu review nu promit ca voi reveni curand pentru ca momentan folosesc alte produse, am inceput doar tonicul si imi place.



- Crema de maini Oriflame;
- Crema pentru calcaie Oriflame;
- Rujuri Oriflame;
- Benzi pentru eliminarea punctelor negre - Rossmann;
- Oja Seventeen Supreme nr. 103 (yayyyy flakies finally - Iguanitza multumesc pentru pont, sunt un om fericit ) - cred ca va imaginati ca acest cadou mi l-am facut singura si ca va voi stresa cu NOTD-uri.

    Iar acum a venit momentul surprizei...ieri am avut deosebita placere de a o cunoaste pe Alexandra (va invit sa ii vizitati blogul). M-a contactat de cateva zile spunand ca va veni in Sibiu si ca ar dori sa ne cunoastem. Am fost super, extra, mega incantata si bineinteles ca am acceptat.
   Cand ne-am intalnit mi s-a parut ca ne cunosteam de o viata. Este o persoana frumoasa atat interior cat si exterior, comunicativa, sociabila si foarte vesela. Am si uitat de oboseala zilei de munca de la care veneam , alaturi de ea. Am discutat o gramada de lucruri intr-un timp record, am facut si un mic tur al atractiilor centrului vechi din Sibiu si ne-am despartit cu promisiunea ca ne vom revedea.
    M-a surprins si cu un cadou, atat de bine gandit  ca si cand m-ar fi cunoscut bine, bine...


- Cartea Padurea Norvegiana (imi place mult sa citesc);
- Doua farduri Beauties Factory - nr. 519 si 474.
- Oja Sally Hansen  - Color Fast!
- Oja Moyra nr. 603.

    Mi-a facut mare placere sa o cunosc, este exact cum mi-am imaginat-o desi ea mi-a spus ca sunt diferita fata de cum isi imagina (a spus ca in bine, sper ca nu m-a pacalit ;)))  si sper din suflet sa ne mai intalnim fie la Sibiu, fie la Timisoara, cine stie?

    Acestea fiind spuse, luna iulie a fost o luna a cadourilor... si oare cui nu-i plac, cadourile?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like