NOTD: Waves

sâmbătă, iulie 28, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Astazi doresc sa va prezint o noua manichiura in care am incercat sa imi imbunatatesc tehnica folosirii buretelului. Ce pot sa spun? Pe alocuri am reusit, in mare sunt multumita de rezultat. Intotdeauna e loc de mai bine, dar exersam, exersam, exersam si pana la urma vom reusi. Cel putin asta sper eu.
    De aceasta data m-am jucat cu 2 nuante de albastru, iar pe post de top coat am aplicat o oja cu sclipici fin Colorama care am observat ca din pacate nu se mai comercializeaza.
    Acesta este rezultatul meu:




Produse folosite:
- Oja Oriflame Colour Breeze - Skinny Dip;
- Oja Golden Rose - nr. 132;
- Oja Golden Rose - nr. 231;
- Oja Maybelline - Colorama - nr. 36.


Ce ziceti? Va plac valurile mele? :D

Kiss Kiss si un weekend de vis!


You Might Also Like

0 comentarii: